Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Halland leather Manufacturing Bäst i kvalitet och stil   138060  
Elitneon Visual Communication Riktigt riktigt bra rakt igenom   424122  
canvasbutik Webshop i Sverige (5)  410356  
Megashop Megashop är nu en del av InkClub   495618  
Megashop Megashop till salu? (2)  722042  
dinhoj.se Dålig service   727886  
Låskompaniet.se 4 dagar på sej att hämta ut försändelse!   742165  
Kristinas Scrapbooking Kvalitativa produkter   747701  
Swedish Grocery Store E-mail   731827  
Comedown.se - Drogtester på nätet. Bra kundservice   768639  
Nyehandel.se Igång på mindre än 24 timmar   775342  
Starta Enskild Firma Starta holdingbolag och Forex trading   771321  
Eva Annonssida Utmärkt annonseringsida   766200  
t-shirtbymail.se Bra grejer   719569  
Butik Täppan Nöjdare kan jag inte bli.   729493  
bratex Fråga   756173  
Sovtex AB Betala   781338  
SONZ NYTT OCH BEGAGNAT Lite prylar   757730  
Ettbud.se Gratis   733915  
Boldliving Nöjd   754802  
cannabislight.se Bra produkter   933016  
Sovtex AB gardiner   800579  
CDON.COM Skicka tillbaka produkt (2)  705844  
Darkshadow.se Myyycket bra service!!!   708321  
Fredashop fredashop-butik!   693104  
Amuletten Fin sida   697754  
Darkshadow.se Perfekt   670447  
Darkshadow.se Motörhead (2)  630879  
Norrstar Fysisk butik   603720  
scandinavianstuff.com Kostnad   595391  
    << sida 1 (46) >>  
Läs inlägg                                    2008-04-16 10:49
IT-Körskolan
dålig support
jag beställde ett b-korts programm, vilket inte gick tt installera på mindator eller tjejens laptop. vi båda har vista som os och denna programmvara stödjer nog inte vista alls.
jag kontaktade kundtjänst och det ticksade lite med olika lösen varpå jag fick besked att det skulle skickas en ny skiva till mg. ett par månaderhar nu gått och ingen skiva har dykt upp.
att man blir besviken på detta då man betalat dryga 300 kr för något som inte fungerar. det är dyrt nog att ta körkort så detta ska ju inte kosta så mycket då det nu inte fungerar.
/nicke


/Niklas Nilsson