Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Halland leather Manufacturing Bäst i kvalitet och stil   138082  
Elitneon Visual Communication Riktigt riktigt bra rakt igenom   424135  
canvasbutik Webshop i Sverige (5)  410373  
Megashop Megashop är nu en del av InkClub   495634  
Megashop Megashop till salu? (2)  722061  
dinhoj.se Dålig service   727898  
Låskompaniet.se 4 dagar på sej att hämta ut försändelse!   742172  
Kristinas Scrapbooking Kvalitativa produkter   747714  
Swedish Grocery Store E-mail   731841  
Comedown.se - Drogtester på nätet. Bra kundservice   768652  
Nyehandel.se Igång på mindre än 24 timmar   775354  
Starta Enskild Firma Starta holdingbolag och Forex trading   771333  
Eva Annonssida Utmärkt annonseringsida   766212  
t-shirtbymail.se Bra grejer   719581  
Butik Täppan Nöjdare kan jag inte bli.   729508  
bratex Fråga   756189  
Sovtex AB Betala   781351  
SONZ NYTT OCH BEGAGNAT Lite prylar   757746  
Ettbud.se Gratis   733925  
Boldliving Nöjd   754812  
cannabislight.se Bra produkter   933026  
Sovtex AB gardiner   800596  
CDON.COM Skicka tillbaka produkt (2)  705862  
Darkshadow.se Myyycket bra service!!!   708341  
Fredashop fredashop-butik!   693118  
Amuletten Fin sida   697776  
Darkshadow.se Perfekt   670465  
Darkshadow.se Motörhead (2)  630898  
Norrstar Fysisk butik   603734  
scandinavianstuff.com Kostnad   595414  
    << sida 1 (46) >>  
Läs inlägg                                    2007-12-19 23:05
Cicograf
namnskyltar
cicograf gör jätte fina namnskyltar där du kombinerar motiv, bakgrund och stil själv.

/Sussan
Läs inlägg                                    2016-09-24 14:17
Cicograf
ang: namnskyltar
visst gör dom okej skyltar, men dom är en av dom företagen som bara tar in folk som dom kan få bidrag för,och bestämmer dom att du inte är okej så får du gå på en gång för man har inge skydd alls där som anställd och bidragen dom får hjälper inte den anställda då du inte får några stämplingsdagar för dom har inge kollektivavtal,en vän till mig var där i 1 år o 4 månader och sen bara för att hon inte kunde följa med på en resa med jobbet då både hon och hennes minsta son blev sjuk så fick hon gå. så vad tycker ni, är detta ett företag som borde få finnas eller? jag tycker inte det. och af att dom ens hjälper såna företag med att skicka personer dit som blir behandlade så här. 3 andra har tydligen också blivit behandlade så där..

/Mimmi