Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Halland leather Manufacturing Bäst i kvalitet och stil   138003  
Elitneon Visual Communication Riktigt riktigt bra rakt igenom   424069  
canvasbutik Webshop i Sverige (5)  410297  
Megashop Megashop är nu en del av InkClub   495562  
Megashop Megashop till salu? (2)  721987  
dinhoj.se Dålig service   727818  
Låskompaniet.se 4 dagar på sej att hämta ut försändelse!   742114  
Kristinas Scrapbooking Kvalitativa produkter   747640  
Swedish Grocery Store E-mail   731781  
Comedown.se - Drogtester på nätet. Bra kundservice   768585  
Nyehandel.se Igång på mindre än 24 timmar   775279  
Starta Enskild Firma Starta holdingbolag och Forex trading   771261  
Eva Annonssida Utmärkt annonseringsida   766145  
t-shirtbymail.se Bra grejer   719512  
Butik Täppan Nöjdare kan jag inte bli.   729425  
bratex Fråga   756120  
Sovtex AB Betala   781270  
SONZ NYTT OCH BEGAGNAT Lite prylar   757684  
Ettbud.se Gratis   733846  
Boldliving Nöjd   754744  
cannabislight.se Bra produkter   932959  
Sovtex AB gardiner   800519  
CDON.COM Skicka tillbaka produkt (2)  705767  
Darkshadow.se Myyycket bra service!!!   708236  
Fredashop fredashop-butik!   693035  
Amuletten Fin sida   697690  
Darkshadow.se Perfekt   670376  
Darkshadow.se Motörhead (2)  630803  
Norrstar Fysisk butik   603643  
scandinavianstuff.com Kostnad   595312  
    << sida 1 (46) >>  
Läs inlägg                                    2008-04-16 10:49
IT-Körskolan
dålig support
jag beställde ett b-korts programm, vilket inte gick tt installera på mindator eller tjejens laptop. vi båda har vista som os och denna programmvara stödjer nog inte vista alls.
jag kontaktade kundtjänst och det ticksade lite med olika lösen varpå jag fick besked att det skulle skickas en ny skiva till mg. ett par månaderhar nu gått och ingen skiva har dykt upp.
att man blir besviken på detta då man betalat dryga 300 kr för något som inte fungerar. det är dyrt nog att ta körkort så detta ska ju inte kosta så mycket då det nu inte fungerar.
/nicke


/Niklas Nilsson