Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Vackerkonst.se Personlig present   114179  
Tretti.se Nej tack tretti   121343  
Botanic City Ljuslykta i mörkret   115860  
SthlmCompany Snabba   108297  
Rofa snyggt   90341  
smink.nu Hmm. (2)  108718  
Eleven Shop Dåligt!! (2)  115212  
knoddenoknyttet.se Jättebra service!   121214  
zmaka.se svamp   108787  
Payson vägrar samarbete, dålig support (3)  121376  
Minibike Sweden stöld (3)  105046  
Payson Helt störda (4)  102637  
Tradera Trevlig kundtjänst (6)  109443  
Inkclub Bäst (3)  104485  
LensWay 95%   107956  
Tretti.se vem (3)  105990  
kattkammaren Jättefina kattsaker!   106138  
Unispel Mycket snabb support   108647  
zmaka.se Underbara smaker & dofter   106574  
Landexa® Webbutik Nöjd DiscJockey! (1)  110960  
Satvision Scandinavia Mycket nöjd! (4)  107452  
Bengans Skivbutik bengna   109135  
Lastbryggan AB Kund i många år!   121969  
Lenses4net Lenses4net   102652  
Lenses4net Nöjd kund! (2)  130434  
Rör-anders Snyggt upplägg med låga priser (2)  126892  
zmaka.se svampbuticken.com   125970  
Rätt kul samtidigt (3)  121720  
caliroots ASBRA   102410  
SimpleSmile.se simplesmile (3)  117836  
    << sida 41 (46) >>  
Läs inlägg                                    2005-12-19 22:59
Rör-anders
snyggt upplägg med låga priser
jag var inne på butiken, de har lite udda saker som pannor mm. dessutom bra kampanjerbjudanden. varmvattenberedare och liknade var mycket billiga.

/Hans Bengtsson
Läs inlägg                                    2005-12-22 17:40
Rör-anders
ang: snyggt upplägg med låga priser
överlag ganska dyrt. hur handlar man en oljepanna över nätet? skickar ni med postpaket?

/Greger
Läs inlägg                                    2005-12-22 17:52
Rör-anders
ang: snyggt upplägg med låga priser
hej hans/greger

roligt att ni besökt vår webbutik. kunders åsikter är alltid intressanta. uppenbarligen hade ni olika åsikter om prisbilden.

vår målsättning är dock att ha konkurrenskraftiga priser på webbutiken vilket jag tror vi har.

leveranser kommer att ske direkt till kund och leveranssätt beror på varans storlek och betalningssätt. större leveranser kommer att ske med åkerier mindre som postpaket. välkommen med fler åsikter!

/peter norrman
(Inlägget är skrivit av butiksägaren)