Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Headstyle Perfekt!   99704  
uteungar.se solskyddskläder / rekommenderas   97882  
Gavelins silver Kanonbutik!   97126  
ZooSajten Onödigt strul!!   102708  
Nylanders Mattor Bra service   102241  
Nordic Racing Sjysst service   106739  
Breeze Clean butik..   112144  
CD WOW! Klockrent   103970  
SthlmCompany Intressant   107448  
Pimpinella.org Bra service   109864  
Skistore.se fungerar utmärkt   113944  
Mine. Rekommenderas   102829  
uteungar.se fina regnkläder   99785  
grooming Snabb service och bra utbud!   104192  
Mari-Louise Design ÅH! så vackert!   112464  
DobiDobi.se Kanon service! (1)  104690  
reginamarine Bra sida   101060  
pagoni Bäst i test!   105328  
zmaka.se sååååååååå gott   110866  
uteungar.se uteungar.se (1)  112693  
MadDog Bra servise   108046  
Skistore.se rea   100695  
uteungar.se barnkläder   116073  
TUNES Kul tjänst   109936  
uteungar.se Härligt koncept och bra priser! (2)  118678  
uteungar.se Mkt snabb frakt!   114207  
pagoni rekommenderas varmt   101270  
Sekanum ojojoj   106486  
Fritidsportalen AB Riktigt coola prylar   104764  
elonline Snabbt och enkelt   106513  
    << sida 36 (46) >>  
Läs inlägg                                    2005-12-19 22:59
Rör-anders
snyggt upplägg med låga priser
jag var inne på butiken, de har lite udda saker som pannor mm. dessutom bra kampanjerbjudanden. varmvattenberedare och liknade var mycket billiga.

/Hans Bengtsson
Läs inlägg                                    2005-12-22 17:40
Rör-anders
ang: snyggt upplägg med låga priser
överlag ganska dyrt. hur handlar man en oljepanna över nätet? skickar ni med postpaket?

/Greger
Läs inlägg                                    2005-12-22 17:52
Rör-anders
ang: snyggt upplägg med låga priser
hej hans/greger

roligt att ni besökt vår webbutik. kunders åsikter är alltid intressanta. uppenbarligen hade ni olika åsikter om prisbilden.

vår målsättning är dock att ha konkurrenskraftiga priser på webbutiken vilket jag tror vi har.

leveranser kommer att ske direkt till kund och leveranssätt beror på varans storlek och betalningssätt. större leveranser kommer att ske med åkerier mindre som postpaket. välkommen med fler åsikter!

/peter norrman
(Inlägget är skrivit av butiksägaren)