Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Seriehyllan väldigt nöjd!   109650  
Kino Shop missnöjd (2)  105407  
butik21 Stödstrumpor   98267  
Citypet Skitföretag. (3)  95949  
larmmontage.se Snygg hemsida! (1)  122060  
butik21 service   105827  
LeoLine Coolast   86107  
Spastugan.se Toppen!   103204  
butik21 Kanon   105510  
schippers.se Kunnig   106494  
butik21 Stödstrumpor   119090  
Eleven Shop Kanon service   104539  
Snusbolaget.se Snusbolaget.se   110413  
procore Måste bara rekomendera..   110330  
butik21 Mycket nöjd!   100628  
butik21 Bra!!!!!!   94139  
loulou.se Snabb leverans!   100477  
Juvelbolaget Bra juvelbutik   100145  
zmaka.se bzz   82488  
Lockners Bil och Mc Mycket nöjd   96764  
procore Snabb leverans - bra kvalitet (1)  102127  
pagoni Toppen butik!   107291  
butik21 Snabb leverans - bra kvalitet   109245  
Lovebox Mycket nöjd!!!   98144  
mattconcept En riktig kanonbutik!   98922  
zmaka.se Rekommenderar denna kryddbutik   98923  
IaMias Jag är en återkommande kund   102263  
butik21 butik 21   103573  
butik21 jättebra service   100306  
butik21 Väldigt snabb leverans   95896  
    << sida 20 (46) >>  
Läs inlägg                                    2005-12-19 22:59
Rör-anders
snyggt upplägg med låga priser
jag var inne på butiken, de har lite udda saker som pannor mm. dessutom bra kampanjerbjudanden. varmvattenberedare och liknade var mycket billiga.

/Hans Bengtsson
Läs inlägg                                    2005-12-22 17:40
Rör-anders
ang: snyggt upplägg med låga priser
överlag ganska dyrt. hur handlar man en oljepanna över nätet? skickar ni med postpaket?

/Greger
Läs inlägg                                    2005-12-22 17:52
Rör-anders
ang: snyggt upplägg med låga priser
hej hans/greger

roligt att ni besökt vår webbutik. kunders åsikter är alltid intressanta. uppenbarligen hade ni olika åsikter om prisbilden.

vår målsättning är dock att ha konkurrenskraftiga priser på webbutiken vilket jag tror vi har.

leveranser kommer att ske direkt till kund och leveranssätt beror på varans storlek och betalningssätt. större leveranser kommer att ske med åkerier mindre som postpaket. välkommen med fler åsikter!

/peter norrman
(Inlägget är skrivit av butiksägaren)