Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
stockholmsfiske.se Betyg (2)  171986  
STORTMODE.se Tusen tack!   161924  
scandinavianstuff.com Jättebra service!   160823  
google analytics och spårning av e-handel   164490  
Trendywednesday.se Smidigt som smör!   141787  
sexshop69 Grym och seriös sida!   146030  
mediacorner service   156877  
Sexkontakter.se Skönt   147016  
antiskallspecialisten önskar snarast kontakt om det ska bli något köp   150436  
electroworld Bra service   149254  
GOoutSAFE Snabb och bra service.   148666  
DjurMaxi.se Dårlig service, seg levering og manglende varer   154261  
Biglife.se Superbra grejer och service! (1)  147460  
SLIPSKUNGEN De suger   134320  
ClaesEklund.se Snabba och bra (1)  146016  
syskonhuset Grym tvillingvagn   149857  
slipsladan Bra priser   145555  
Europafönster Pvc fönster online Köpt europafönster   143645  
Jaktverket helt ok (1)  149986  
PrylPelle.se Vendetta mask! (2)  148293  
Möblermm.se Fantastiska stolstassar (1)  150876  
Arbetsskyddsbutiken vilken service   149725  
8 enkla tips för en bättre kundtjänst   148811  
Nordiskark Super upplevelse   146029  
Jotex Sverige Ab Slängkappor   134015  
glenza Nytt   133763  
buildor Rek varmt !   148403  
Kontorstillbehor.se Värt ett besök, bra priser   148476  
Framcigarr AB framcigarr.se   154422  
clazzyfashion Angående clazzyfashion konkursen. (2)  147562  
    << sida 8 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda