Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
STORTMODE.se Tusen tack!   137156  
scandinavianstuff.com Jättebra service!   136539  
google analytics och spårning av e-handel   138960  
Trendywednesday.se Smidigt som smör!   122568  
sexshop69 Grym och seriös sida!   124435  
mediacorner service   132229  
Sexkontakter.se Skönt   126112  
antiskallspecialisten önskar snarast kontakt om det ska bli något köp   125215  
electroworld Bra service   125265  
GOoutSAFE Snabb och bra service.   124417  
DjurMaxi.se Dårlig service, seg levering og manglende varer   130034  
Biglife.se Superbra grejer och service! (1)  122767  
SLIPSKUNGEN De suger   112937  
ClaesEklund.se Snabba och bra (1)  124937  
syskonhuset Grym tvillingvagn   125266  
slipsladan Bra priser   123210  
Europafönster Pvc fönster online Köpt europafönster   122100  
Jaktverket helt ok (1)  126384  
PrylPelle.se Vendetta mask! (2)  121595  
Möblermm.se Fantastiska stolstassar (1)  126127  
Arbetsskyddsbutiken vilken service   126150  
8 enkla tips för en bättre kundtjänst   124516  
Nordiskark Super upplevelse   123935  
Jotex Sverige Ab Slängkappor   113823  
glenza Nytt   114412  
buildor Rek varmt !   124097  
Kontorstillbehor.se Värt ett besök, bra priser   123558  
Framcigarr AB framcigarr.se   127050  
clazzyfashion Angående clazzyfashion konkursen. (2)  122458  
Beautysecrets.se Tack för hjälpen!   125309  
    << sida 8 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda