Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
STORTMODE.se Tusen tack!   148866  
scandinavianstuff.com Jättebra service!   148124  
google analytics och spårning av e-handel   151079  
Trendywednesday.se Smidigt som smör!   132029  
sexshop69 Grym och seriös sida!   134522  
mediacorner service   144075  
Sexkontakter.se Skönt   137693  
antiskallspecialisten önskar snarast kontakt om det ska bli något köp   136881  
electroworld Bra service   136995  
GOoutSAFE Snabb och bra service.   136122  
DjurMaxi.se Dårlig service, seg levering og manglende varer   141940  
Biglife.se Superbra grejer och service! (1)  134252  
SLIPSKUNGEN De suger   122890  
ClaesEklund.se Snabba och bra (1)  136679  
syskonhuset Grym tvillingvagn   137081  
slipsladan Bra priser   134973  
Europafönster Pvc fönster online Köpt europafönster   133848  
Jaktverket helt ok (1)  137686  
PrylPelle.se Vendetta mask! (2)  132295  
Möblermm.se Fantastiska stolstassar (1)  137693  
Arbetsskyddsbutiken vilken service   137744  
8 enkla tips för en bättre kundtjänst   135571  
Nordiskark Super upplevelse   135671  
Jotex Sverige Ab Slängkappor   123278  
glenza Nytt   124019  
buildor Rek varmt !   135905  
Kontorstillbehor.se Värt ett besök, bra priser   135475  
Framcigarr AB framcigarr.se   139568  
clazzyfashion Angående clazzyfashion konkursen. (2)  133874  
Beautysecrets.se Tack för hjälpen!   137080  
    << sida 8 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda