Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
stockholmsfiske.se Betyg (2)  188169  
STORTMODE.se Tusen tack!   176576  
scandinavianstuff.com Jättebra service!   175119  
google analytics och spårning av e-handel   178242  
Trendywednesday.se Smidigt som smör!   151575  
sexshop69 Grym och seriös sida!   158864  
mediacorner service   170107  
Sexkontakter.se Skönt   154088  
antiskallspecialisten önskar snarast kontakt om det ska bli något köp   166064  
electroworld Bra service   162391  
GOoutSAFE Snabb och bra service.   162056  
DjurMaxi.se Dårlig service, seg levering og manglende varer   167625  
Biglife.se Superbra grejer och service! (1)  162496  
SLIPSKUNGEN De suger   147347  
ClaesEklund.se Snabba och bra (1)  152719  
syskonhuset Grym tvillingvagn   162813  
slipsladan Bra priser   154676  
Europafönster Pvc fönster online Köpt europafönster   151873  
Jaktverket helt ok (1)  163807  
PrylPelle.se Vendetta mask! (2)  168424  
Möblermm.se Fantastiska stolstassar (1)  165512  
Arbetsskyddsbutiken vilken service   162064  
8 enkla tips för en bättre kundtjänst   163781  
Nordiskark Super upplevelse   155725  
Jotex Sverige Ab Slängkappor   145640  
glenza Nytt   143030  
buildor Rek varmt !   161622  
Kontorstillbehor.se Värt ett besök, bra priser   163180  
Framcigarr AB framcigarr.se   171947  
clazzyfashion Angående clazzyfashion konkursen. (2)  163981  
    << sida 8 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda