Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Svenska lås, larm och säkerhetsprodukter Svenska Lås (1)  80532  
Visitkort Svenska AB samma som visitkort.se   79699  
Tretti.se Nej tack tretti   84378  
AudioTech Mycket bra!   83468  
Botanic City Ljuslykta i mörkret   84644  
hockeyprylar.se :D!!!   69404  
SthlmCompany Snabba   80617  
Rofa snyggt   65400  
smink.nu Hmm. (2)  80017  
Diarydreams Tjejtgrejer   82923  
Phoneq mobilsmycken Super!   78444  
Eleven Shop Dåligt!! (2)  80917  
knoddenoknyttet.se Jättebra service!   85156  
zmaka.se svamp   81947  
Payson vägrar samarbete, dålig support (3)  86770  
Minibike Sweden stöld (3)  81011  
Payson Helt störda (4)  79363  
Tradera Trevlig kundtjänst (6)  83645  
Inkclub Bäst (3)  79650  
LensWay 95%   82960  
Tretti.se vem (3)  81283  
kattkammaren Jättefina kattsaker!   80915  
Unispel Mycket snabb support   82438  
zmaka.se Underbara smaker & dofter   80097  
Landexa® Webbutik Nöjd DiscJockey! (1)  83363  
Satvision Scandinavia Mycket nöjd! (4)  81985  
Bengans Skivbutik bengna   83158  
Benzler direkt Här finns allt   69016  
Lastbryggan AB Kund i många år!   87023  
Lenses4net Lenses4net   74622  
    << sida 57 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda