Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Drefseryd Gård Tummen upp!   61889  
zmaka.se svampbutiken   60815  
zmaka.se Svampbutiken.com   61034  
DN Pool Vilka killar   61829  
Kondomklubben Sjukt billigt och bra   59451  
designonline.se Suveränt utbud!   59497  
Baristashopen Färskrostade bönor   59821  
Nallebudet Nallebudet (1)  58123  
brödleva Äntligen!   59727  
Föreningsprodukter usel service (2)  58409  
Silverbullet.se coolaste attityd butiken på nätet (2)  59360  
A-BAY barnkläder på nätet De mäter alla barnskor!   58277  
ajabajakids Mäter alla barnskor!   47923  
Estelles Rekommenderas   59019  
Skistart Kundtjänst   61185  
Sovtex AB Jättebra ekologiska produkter....   61995  
Stor & Fin Glad   58156  
Gothicshop gothicshop.se   50696  
SlipsShoppen.se Grymt!   59765  
Smycken-La Maison des Etoiles Häftiga swarovskiörhängen   60234  
Ny Nivå Var försiktig med kontakt   58145  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Fantastisk Personal!   58944  
grand-prix varning för hästbutiken grand prix   59844  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Videokamera!   60433  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Mitt bästa köp!   59206  
cuthof Cigg för 8 kr paketet!   60391  
Svenskt Kosttillskott inga mellanhänder? (1)  60070  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter kamera   60791  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Hjärtformat Knivställ!   64619  
Cabom Tummen Upp   62422  
    << sida 38 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda