Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Chip n Play AB pålitliga   50868  
TV-idoler skosmycke   60987  
Juvelbolaget Utbudet ökar   50591  
TV-idoler Så fina grejer!   62074  
Vinboden Akta er för vinboden!   61703  
Zamboka.se zamboka (1)  57005  
Bananaz.se Butik #1!   59794  
Kristallex Mycket positiv!! (1)  60369  
TV-idoler Mycket bra service   58609  
Cigaretthuset.se Sitter i fängelse (2)  60788  
mytrendyphone MyTrendyPhone.se   60442  
Minipeople Fraktfritt   59372  
Radiostyrda-modeller.se Grymt bra!   59801  
blå elefant Bakverk i tyg   60119  
Babytime ++++++   59899  
Garntjänst Fel på sidan !!   61101  
Cigaretthuset.se nedlagd?   59627  
Blingit.se Bra service!   61655  
Artenco Massor av roliga prylar   60813  
Jensens Fiske Jätte bra service   60358  
Juvelbolaget snabb kundservice (1)  60144  
Badlust.se Snygg och bra sida (1)  60466  
112Ink Dyrare varor = Kompenserad Frakt   61367  
2bsleeping dyrt (1)  61130  
Maria Nyckelpiga Lugna er! (6)  63927  
IaMias Bra   59558  
Domoda.se Rekommenderas! (2)  61136  
DonnaBeauty Super!   51816  
Maria Nyckelpiga Ripp off! (4)  64446  
norrbaggen norska skalkläder   52329  
    << sida 34 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda