Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Crystal Memories Trevliga killar!   52311  
clazzyfashion Blåsare! (3)  51637  
Ny sortering på hittabutik.se   51944  
Rockwear Hittat deras konto... (4)  53836  
Qantari Qantari (1)  52410  
LasseLasseLiten FRI FRAKT!   50863  
xajon Hjälmköp   49417  
Haga Cykel Haga linköping   50445  
Bynor Billig värmepumpsbutik   48668  
Bodegashop.com Snabb och service :-)   51761  
ciggtorget (1)  48332  
Läder & Järn Namnsmycken   49469  
zmaka.se Smidig beställning och bra hemsida!!!!   42818  
zmaka.se Håller vad de lovar! Kaffe ,The ,Kryddor mm   49314  
Bodegashop.com Fraktbolag   49648  
LasseLasseLiten FRI FRAKT BARNKLÄDER!   42748  
theTshit Snälla och trevliga.   50024  
yvonneryding.com HANDLA PÅ FLYGET!   49614  
Caravan AB bemötande   48401  
ciggtorget (3)  48611  
Fredashop BÄST!!!   50259  
Wilma & Morris Rekommenderar ytterplaggen från W & M   49900  
bythjul.com 10/10 Hjul!   50364  
Skicka tårta Aldrig varit så lätta.. (2)  48932  
Racketshopen com Mycket nöjd!   49372  
BARESSO De har sällan produkter på lager :(   48380  
Spastugan.se Toppen!   49535  
Rockwear Handla inte här! (1)  50224  
northsport.se Hittar inga klättringsgrejer!   47255  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Snabb leverans   50696  
    << sida 18 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda