Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Theea.se nöjd (1)  113872  
Fantastiska Barn Tips från nöjd kund!   104469  
Theea.se Snygga kläder   84882  
yesprint.se Varning, oseriöst bolag   100466  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter tramptraktor   107168  
Dekaltrim Ändring !   104297  
Dekaltrim Å va den var relevant!!!!!   103700  
ullapopken Uselt (1)  102707  
LUXURY DETAILS snygga smycken   85443  
Euro Precent Oseriös spamare (1)  96022  
Tutte Haha   100754  
Tutte Seriös butik   100054  
Glamazon.se Jätte bra! Snabb och effektiv leverans!   99657  
Kiss Kiss KissKiss   96702  
Rockwear adress till rockwear (2)  99889  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter så snabb leverans   97129  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Top Notch   101369  
Jakthundsboden Jakthundsboden   80476  
Mad Lady me like!   82113  
LUXURY DETAILS bra service o snabba leveranser (1)  94524  
LUXURY DETAILS Döskallearmbanden   99465  
LUXURY DETAILS SÅ VACKRA SMYCKEN!!!!! (1)  93936  
antiskallspecialisten Mycket dålig service på Antiskallspecialisten! (5)  98340  
skydd Grymt utbud   99288  
Kiss Kiss Snabb leverans   99287  
Lenas Lek Och Fritid-Med Hunden I Centrum skoköp (1)  96942  
Kiss Kiss Mycket bra   103236  
Henrysdotters Lilla Vrå Personligt !   97081  
scandinavianstuff.com Nutrilett finns på scandinavianstuff nu!   103383  
zmaka.se Superbra! (1)  99608  
    << sida 14 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda