Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Theea.se nöjd (1)  55173  
Fantastiska Barn Tips från nöjd kund!   54633  
Theea.se Snygga kläder   46098  
yesprint.se Varning, oseriöst bolag   52612  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter tramptraktor   53748  
Dekaltrim Ändring !   52637  
Dekaltrim Å va den var relevant!!!!!   53456  
ullapopken Uselt (1)  51201  
LUXURY DETAILS snygga smycken   42804  
Euro Precent Oseriös spamare (1)  51428  
Tutte Haha   50777  
Tutte Seriös butik   50203  
Glamazon.se Jätte bra! Snabb och effektiv leverans!   50448  
Kiss Kiss KissKiss   49946  
Rockwear adress till rockwear (2)  50368  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter så snabb leverans   48317  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Top Notch   49293  
Jakthundsboden Jakthundsboden   41933  
Mad Lady me like!   41980  
LUXURY DETAILS bra service o snabba leveranser (1)  48589  
LUXURY DETAILS Döskallearmbanden   48914  
LUXURY DETAILS SÅ VACKRA SMYCKEN!!!!! (1)  48476  
antiskallspecialisten Mycket dålig service på Antiskallspecialisten! (5)  51342  
skydd Grymt utbud   49852  
Kiss Kiss Snabb leverans   48981  
Lenas Lek Och Fritid-Med Hunden I Centrum skoköp (1)  49372  
Kiss Kiss Mycket bra   50428  
Henrysdotters Lilla Vrå Personligt !   51319  
scandinavianstuff.com Nutrilett finns på scandinavianstuff nu!   51589  
zmaka.se Superbra! (1)  50007  
    << sida 14 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda