Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
clazzyfashion ny VARNIG (2)  106843  
Kiss Kiss positivt   103142  
Gunilla Mann Kan Du ?   104333  
LUXURY DETAILS butiken är underbar   102836  
mc-online.se Lurad   104501  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Puky, balanscykel   100797  
swetub.se Fantastiskt fin duschkabin   102852  
photowall Mycket bra!   100428  
LUXURY DETAILS Bästa smyckesbutiken som finns!!!   83770  
Idenätet snabb leverans (2)  95080  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Lysande snabb service   99605  
Förstora penis har fått större (4)  99892  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter snabb leverans   97245  
Garntjänst fråga   95899  
VIPDOG Uppdatering av varor   98227  
ADD9.se - Quality Rock N Roll Fashion Snygga prylar och snabb leverans (1)  96662  
procore Vilket skönt utbud!!!   98270  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Språk   99203  
DiaDirekt positivt   98651  
Skinway Vitamin B5 Rekommenderar   97327  
Fantastiska Barn Vi föräldrar (1)  100041  
Happy Gift Jag var tidig... (2)  97894  
Kiss Kiss Allting bra   84357  
Bulbs.se Supernöjd   102526  
Bodegashop.com Bodegashop (1)  100547  
clazzyfashion svar   95871  
Mediamagazinet Grymt fina minigitarrer!   86852  
clazzyfashion Bedragare! (2)  97041  
Glamazon.se jättenöjd, bra utbud och goa priser :)   87070  
Skinway Vitamin B5 Nöjd!   85150  
    << sida 13 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda