Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
clazzyfashion ny VARNIG (2)  113698  
Kiss Kiss positivt   109455  
Gunilla Mann Kan Du ?   110546  
LUXURY DETAILS butiken är underbar   107465  
mc-online.se Lurad   111821  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Puky, balanscykel   106000  
swetub.se Fantastiskt fin duschkabin   108570  
photowall Mycket bra!   108166  
LUXURY DETAILS Bästa smyckesbutiken som finns!!!   86975  
Idenätet snabb leverans (2)  97805  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Lysande snabb service   106618  
Förstora penis har fått större (4)  106475  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter snabb leverans   101393  
Garntjänst fråga   100012  
VIPDOG Uppdatering av varor   103999  
ADD9.se - Quality Rock N Roll Fashion Snygga prylar och snabb leverans (1)  99414  
procore Vilket skönt utbud!!!   103422  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Språk   104308  
DiaDirekt positivt   104081  
Skinway Vitamin B5 Rekommenderar   101398  
Fantastiska Barn Vi föräldrar (1)  105741  
Happy Gift Jag var tidig... (2)  102676  
Kiss Kiss Allting bra   87480  
Bulbs.se Supernöjd   109549  
Bodegashop.com Bodegashop (1)  106781  
clazzyfashion svar   99382  
Mediamagazinet Grymt fina minigitarrer!   94171  
clazzyfashion Bedragare! (2)  100814  
Glamazon.se jättenöjd, bra utbud och goa priser :)   90949  
Skinway Vitamin B5 Nöjd!   88228  
    << sida 13 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda