Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Kiss Kiss positivt   88961  
Gunilla Mann Kan Du ?   89005  
LUXURY DETAILS butiken är underbar   89001  
mc-online.se Lurad   89321  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Puky, balanscykel   87406  
swetub.se Fantastiskt fin duschkabin   88928  
photowall Mycket bra!   84756  
LUXURY DETAILS Bästa smyckesbutiken som finns!!!   73295  
Idenätet snabb leverans (2)  84150  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Lysande snabb service   84637  
Förstora penis har fått större (4)  85387  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter snabb leverans   85028  
Garntjänst fråga   84127  
VIPDOG Uppdatering av varor   84668  
ADD9.se - Quality Rock N Roll Fashion Snygga prylar och snabb leverans (1)  85070  
procore Vilket skönt utbud!!!   84414  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Språk   85427  
DiaDirekt positivt   85122  
Skinway Vitamin B5 Rekommenderar   84376  
Fantastiska Barn Vi föräldrar (1)  85521  
Happy Gift Jag var tidig... (2)  84885  
Kiss Kiss Allting bra   74264  
Bulbs.se Supernöjd   86805  
Bodegashop.com Bodegashop (1)  85541  
clazzyfashion svar   84167  
Mediamagazinet Grymt fina minigitarrer!   73685  
clazzyfashion Bedragare! (2)  84859  
Glamazon.se jättenöjd, bra utbud och goa priser :)   76319  
Skinway Vitamin B5 Nöjd!   75066  
Theea.se nöjd (1)  89898  
    << sida 13 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda