Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
STORTMODE.se Tusen tack!   137147  
scandinavianstuff.com Jättebra service!   136526  
google analytics och spårning av e-handel   138946  
Trendywednesday.se Smidigt som smör!   122559  
sexshop69 Grym och seriös sida!   124422  
mediacorner service   132208  
Sexkontakter.se Skönt   126093  
antiskallspecialisten önskar snarast kontakt om det ska bli något köp   125205  
electroworld Bra service   125258  
GOoutSAFE Snabb och bra service.   124401  
DjurMaxi.se Dårlig service, seg levering og manglende varer   130017  
Biglife.se Superbra grejer och service! (1)  122754  
SLIPSKUNGEN De suger   112930  
ClaesEklund.se Snabba och bra (1)  124921  
syskonhuset Grym tvillingvagn   125249  
slipsladan Bra priser   123202  
Europafönster Pvc fönster online Köpt europafönster   122092  
Jaktverket helt ok (1)  126370  
PrylPelle.se Vendetta mask! (2)  121594  
Möblermm.se Fantastiska stolstassar (1)  126108  
Arbetsskyddsbutiken vilken service   126146  
8 enkla tips för en bättre kundtjänst   124506  
Nordiskark Super upplevelse   123918  
Jotex Sverige Ab Slängkappor   113821  
glenza Nytt   114401  
buildor Rek varmt !   124070  
Kontorstillbehor.se Värt ett besök, bra priser   123548  
Framcigarr AB framcigarr.se   127024  
clazzyfashion Angående clazzyfashion konkursen. (2)  122449  
Beautysecrets.se Tack för hjälpen!   125308  
    << sida 8 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn