Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Rockwear Mkt tveksam - bluff ??? (1)  99470  
Rehifi.se bra produkter   98409  
stockholmsfiske.se Betyg (2)  101253  
STORTMODE.se Tusen tack!   98306  
scandinavianstuff.com Jättebra service!   97503  
google analytics och spårning av e-handel   98546  
Trendywednesday.se Smidigt som smör!   88274  
sexshop69 Grym och seriös sida!   89161  
mediacorner service   93459  
Sexkontakter.se Skönt   88016  
antiskallspecialisten önskar snarast kontakt om det ska bli något köp   87377  
electroworld Bra service   87077  
GOoutSAFE Snabb och bra service.   86075  
DjurMaxi.se Dårlig service, seg levering og manglende varer   90353  
Biglife.se Superbra grejer och service! (1)  85152  
SLIPSKUNGEN De suger   78086  
ClaesEklund.se Snabba och bra (1)  86110  
syskonhuset Grym tvillingvagn   86078  
slipsladan Bra priser   84330  
Europafönster Pvc fönster online Köpt europafönster   83861  
Jaktverket helt ok (1)  87639  
PrylPelle.se Vendetta mask! (2)  86637  
Möblermm.se Fantastiska stolstassar (1)  87438  
Arbetsskyddsbutiken vilken service   88293  
8 enkla tips för en bättre kundtjänst   85742  
Nordiskark Super upplevelse   85465  
Jotex Sverige Ab Slängkappor   78548  
glenza Nytt   79610  
buildor Rek varmt !   85677  
Kontorstillbehor.se Värt ett besök, bra priser   85703  
    << sida 8 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn