Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
stockholmsfiske.se Betyg (2)  175166  
STORTMODE.se Tusen tack!   164665  
scandinavianstuff.com Jättebra service!   163541  
google analytics och spårning av e-handel   167230  
Trendywednesday.se Smidigt som smör!   143752  
sexshop69 Grym och seriös sida!   148553  
mediacorner service   159407  
Sexkontakter.se Skönt   148295  
antiskallspecialisten önskar snarast kontakt om det ska bli något köp   153481  
electroworld Bra service   151773  
GOoutSAFE Snabb och bra service.   151287  
DjurMaxi.se Dårlig service, seg levering og manglende varer   156801  
Biglife.se Superbra grejer och service! (1)  150376  
SLIPSKUNGEN De suger   136910  
ClaesEklund.se Snabba och bra (1)  147221  
syskonhuset Grym tvillingvagn   152411  
slipsladan Bra priser   147193  
Europafönster Pvc fönster online Köpt europafönster   145190  
Jaktverket helt ok (1)  152653  
PrylPelle.se Vendetta mask! (2)  152080  
Möblermm.se Fantastiska stolstassar (1)  153670  
Arbetsskyddsbutiken vilken service   152130  
8 enkla tips för en bättre kundtjänst   151687  
Nordiskark Super upplevelse   147864  
Jotex Sverige Ab Slängkappor   136422  
glenza Nytt   135619  
buildor Rek varmt !   150975  
Kontorstillbehor.se Värt ett besök, bra priser   151314  
Framcigarr AB framcigarr.se   157826  
clazzyfashion Angående clazzyfashion konkursen. (2)  150653  
    << sida 8 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn