Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
stockholmsfiske.se Betyg (2)  89982  
STORTMODE.se Tusen tack!   87953  
scandinavianstuff.com Jättebra service!   87451  
google analytics och spårning av e-handel   88194  
Trendywednesday.se Smidigt som smör!   78843  
sexshop69 Grym och seriös sida!   79200  
mediacorner service   83532  
Sexkontakter.se Skönt   78281  
antiskallspecialisten önskar snarast kontakt om det ska bli något köp   77534  
electroworld Bra service   77341  
GOoutSAFE Snabb och bra service.   76440  
DjurMaxi.se Dårlig service, seg levering og manglende varer   79819  
Biglife.se Superbra grejer och service! (1)  75505  
SLIPSKUNGEN De suger   68684  
ClaesEklund.se Snabba och bra (1)  76228  
syskonhuset Grym tvillingvagn   76264  
slipsladan Bra priser   74549  
Europafönster Pvc fönster online Köpt europafönster   74114  
Jaktverket helt ok (1)  77820  
PrylPelle.se Vendetta mask! (2)  77017  
Möblermm.se Fantastiska stolstassar (1)  77536  
Arbetsskyddsbutiken vilken service   78513  
8 enkla tips för en bättre kundtjänst   76139  
Nordiskark Super upplevelse   75771  
Jotex Sverige Ab Slängkappor   69133  
glenza Nytt   70206  
buildor Rek varmt !   76080  
Kontorstillbehor.se Värt ett besök, bra priser   75979  
Framcigarr AB framcigarr.se   77007  
clazzyfashion Angående clazzyfashion konkursen. (2)  75262  
    << sida 8 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn