Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
stockholmsfiske.se Betyg (2)  192359  
STORTMODE.se Tusen tack!   180054  
scandinavianstuff.com Jättebra service!   178396  
google analytics och spårning av e-handel   181454  
Trendywednesday.se Smidigt som smör!   154194  
sexshop69 Grym och seriös sida!   161853  
mediacorner service   173343  
Sexkontakter.se Skönt   156255  
antiskallspecialisten önskar snarast kontakt om det ska bli något köp   169474  
electroworld Bra service   165578  
GOoutSAFE Snabb och bra service.   165331  
DjurMaxi.se Dårlig service, seg levering og manglende varer   170961  
Biglife.se Superbra grejer och service! (1)  165953  
SLIPSKUNGEN De suger   150265  
ClaesEklund.se Snabba och bra (1)  154862  
syskonhuset Grym tvillingvagn   165954  
slipsladan Bra priser   157283  
Europafönster Pvc fönster online Köpt europafönster   154175  
Jaktverket helt ok (1)  167173  
PrylPelle.se Vendetta mask! (2)  172072  
Möblermm.se Fantastiska stolstassar (1)  168837  
Arbetsskyddsbutiken vilken service   165104  
8 enkla tips för en bättre kundtjänst   167040  
Nordiskark Super upplevelse   158295  
Jotex Sverige Ab Slängkappor   148397  
glenza Nytt   145487  
buildor Rek varmt !   164872  
Kontorstillbehor.se Värt ett besök, bra priser   166425  
Framcigarr AB framcigarr.se   175716  
clazzyfashion Angående clazzyfashion konkursen. (2)  167496  
    << sida 8 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn