Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
wildgear Friluftsbutiken för små och stora äventyr   127839  
Röka Kröka Göka Min nya favorit shop (1)  126577  
Butik Täppan Nöjd med beställningen! (2)  130220  
Bulbs.se Blåklint (1)  128782  
Patris Mycket nöjd! (1)  129740  
Parfymhuset.se Väntar Fortfarande.....!! (1)  126621  
DjurMaxi.se dåligt   126145  
Slöjdmagasinet Bra sida med en underbar grupp på fb (1)  126527  
Spritovin.se Spritovin.se   124592  
Slöjdmagasinet årets björntjänst (1)  123086  
Slöjdmagasinet Dåligt skött (4)  124167  
Haga Cykel Haga cykel Nyköping   123435  
Euro Precent Snabb service, trevligt bemötande   121859  
Djurgården Hockey Concept Stores nätbutik humm (2)  121405  
LaserTonerClub.se Bluff och bedrägeri !   121091  
Tarotkatten Enormt fin butik mycket trevlig personal   121802  
Crom Marine AB Mycket billigare än Yanmar!   121179  
Förstå Facebook-annonsering   121302  
Beautysecrets.se Goldwell 3för 2   112611  
Hobbykompaniet.se Pistol (2)  121600  
Haga Cykel bra butik   121288  
LaserTonerClub.se Varning. (1)  122851  
STORTMODE.se Tack!   122433  
GweiLo Personliga Dog Tags halsband   121462  
Prylgruvan Butik (1)  121196  
5 heta e-handelstrender   125091  
SLIPSKUNGEN Jättenöjd   122482  
Rockwear Mkt tveksam - bluff ??? (1)  123752  
Rehifi.se bra produkter   122800  
stockholmsfiske.se Betyg (2)  125331  
    << sida 7 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn