Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Rockwear Blåst eller ??? (2)  191385  
wildgear Friluftsbutiken för små och stora äventyr   175113  
Röka Kröka Göka Min nya favorit shop (1)  172183  
Butik Täppan Nöjd med beställningen! (2)  178255  
Bulbs.se Blåklint (1)  175353  
Patris Mycket nöjd! (1)  177393  
Parfymhuset.se Väntar Fortfarande.....!! (1)  172912  
DjurMaxi.se dåligt   173089  
Slöjdmagasinet Bra sida med en underbar grupp på fb (1)  175856  
Spritovin.se Spritovin.se   168386  
Slöjdmagasinet årets björntjänst (1)  171714  
Slöjdmagasinet Dåligt skött (4)  170111  
Haga Cykel Haga cykel Nyköping   170314  
Euro Precent Snabb service, trevligt bemötande   169649  
Djurgården Hockey Concept Stores nätbutik humm (2)  169218  
LaserTonerClub.se Bluff och bedrägeri !   168027  
Tarotkatten Enormt fin butik mycket trevlig personal   164871  
Crom Marine AB Mycket billigare än Yanmar!   164312  
Förstå Facebook-annonsering   166291  
Beautysecrets.se Goldwell 3för 2   150340  
Hobbykompaniet.se Pistol (2)  167416  
Haga Cykel bra butik   166321  
LaserTonerClub.se Varning. (1)  168654  
STORTMODE.se Tack!   169368  
GweiLo Personliga Dog Tags halsband   168872  
Prylgruvan Butik (1)  169692  
5 heta e-handelstrender   172514  
SLIPSKUNGEN Jättenöjd   167752  
Rockwear Mkt tveksam - bluff ??? (1)  172845  
Rehifi.se bra produkter   170693  
    << sida 7 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn