Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
wildgear Friluftsbutiken för små och stora äventyr   158374  
Röka Kröka Göka Min nya favorit shop (1)  158488  
Butik Täppan Nöjd med beställningen! (2)  161537  
Bulbs.se Blåklint (1)  159610  
Patris Mycket nöjd! (1)  160963  
Parfymhuset.se Väntar Fortfarande.....!! (1)  157718  
DjurMaxi.se dåligt   157118  
Slöjdmagasinet Bra sida med en underbar grupp på fb (1)  158802  
Spritovin.se Spritovin.se   155649  
Slöjdmagasinet årets björntjänst (1)  154599  
Slöjdmagasinet Dåligt skött (4)  155016  
Haga Cykel Haga cykel Nyköping   154409  
Euro Precent Snabb service, trevligt bemötande   152901  
Djurgården Hockey Concept Stores nätbutik humm (2)  152741  
LaserTonerClub.se Bluff och bedrägeri !   151180  
Tarotkatten Enormt fin butik mycket trevlig personal   152670  
Crom Marine AB Mycket billigare än Yanmar!   151927  
Förstå Facebook-annonsering   152209  
Beautysecrets.se Goldwell 3för 2   137787  
Hobbykompaniet.se Pistol (2)  152115  
Haga Cykel bra butik   151317  
LaserTonerClub.se Varning. (1)  152981  
STORTMODE.se Tack!   153711  
GweiLo Personliga Dog Tags halsband   152622  
Prylgruvan Butik (1)  152127  
5 heta e-handelstrender   157203  
SLIPSKUNGEN Jättenöjd   152786  
Rockwear Mkt tveksam - bluff ??? (1)  155709  
Rehifi.se bra produkter   152820  
stockholmsfiske.se Betyg (2)  157484  
    << sida 7 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn