Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
wildgear Friluftsbutiken för små och stora äventyr   146640  
Röka Kröka Göka Min nya favorit shop (1)  145959  
Butik Täppan Nöjd med beställningen! (2)  149488  
Bulbs.se Blåklint (1)  147822  
Patris Mycket nöjd! (1)  148889  
Parfymhuset.se Väntar Fortfarande.....!! (1)  145372  
DjurMaxi.se dåligt   144870  
Slöjdmagasinet Bra sida med en underbar grupp på fb (1)  145771  
Spritovin.se Spritovin.se   143252  
Slöjdmagasinet årets björntjänst (1)  141939  
Slöjdmagasinet Dåligt skött (4)  142823  
Haga Cykel Haga cykel Nyköping   142157  
Euro Precent Snabb service, trevligt bemötande   140486  
Djurgården Hockey Concept Stores nätbutik humm (2)  140097  
LaserTonerClub.se Bluff och bedrägeri !   139176  
Tarotkatten Enormt fin butik mycket trevlig personal   140417  
Crom Marine AB Mycket billigare än Yanmar!   139735  
Förstå Facebook-annonsering   140056  
Beautysecrets.se Goldwell 3för 2   127981  
Hobbykompaniet.se Pistol (2)  139872  
Haga Cykel bra butik   139361  
LaserTonerClub.se Varning. (1)  141009  
STORTMODE.se Tack!   141142  
GweiLo Personliga Dog Tags halsband   140175  
Prylgruvan Butik (1)  139723  
5 heta e-handelstrender   144257  
SLIPSKUNGEN Jättenöjd   140731  
Rockwear Mkt tveksam - bluff ??? (1)  142875  
Rehifi.se bra produkter   141006  
stockholmsfiske.se Betyg (2)  144732  
    << sida 7 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn