Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Rockwear Blåst eller ??? (2)  210723  
wildgear Friluftsbutiken för små och stora äventyr   191710  
Röka Kröka Göka Min nya favorit shop (1)  183611  
Butik Täppan Nöjd med beställningen! (2)  194008  
Bulbs.se Blåklint (1)  189692  
Patris Mycket nöjd! (1)  192599  
Parfymhuset.se Väntar Fortfarande.....!! (1)  186575  
DjurMaxi.se dåligt   188012  
Slöjdmagasinet Bra sida med en underbar grupp på fb (1)  191448  
Spritovin.se Spritovin.se   178653  
Slöjdmagasinet årets björntjänst (1)  188175  
Slöjdmagasinet Dåligt skött (4)  184020  
Haga Cykel Haga cykel Nyköping   184588  
Euro Precent Snabb service, trevligt bemötande   185608  
Djurgården Hockey Concept Stores nätbutik humm (2)  185031  
LaserTonerClub.se Bluff och bedrägeri !   183120  
Tarotkatten Enormt fin butik mycket trevlig personal   174520  
Crom Marine AB Mycket billigare än Yanmar!   174250  
Förstå Facebook-annonsering   177896  
Beautysecrets.se Goldwell 3för 2   160873  
Hobbykompaniet.se Pistol (2)  180579  
Haga Cykel bra butik   180018  
LaserTonerClub.se Varning. (1)  183148  
STORTMODE.se Tack!   184078  
GweiLo Personliga Dog Tags halsband   184087  
Prylgruvan Butik (1)  186446  
5 heta e-handelstrender   185648  
SLIPSKUNGEN Jättenöjd   181109  
Rockwear Mkt tveksam - bluff ??? (1)  189135  
Rehifi.se bra produkter   187744  
    << sida 7 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn