Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
ALLT i PC hmm   78435  
Beställt och fått:)   88717  
Digitalboxen.com Mycket bra   78671  
Sexshopen.net Super shop (1)  97734  
J.NO Fitness J.NO Fitness   92566  
Södra Högtidskläder WOW alltså!   94144  
Linda Hanna eller Micke??   87370  
Bokbörsen Varför?   93765  
Konstigt??? (2)  91699  
WebbElektronik Billiga och bra service   93881  
Patronbutiken.se Större sortiment går nog inte hitta :-)   94280  
console Super bra service och riktigt bra priser   95971  
Mixshop   91157  
acwellness.com Bra hjälp!   89987  
STYLEBIRD Grymmast på Frank Dandy! (1)  80478  
STYLEBIRD Snabba och bra utbud!   93472  
USB-STARS AB Snabb leverans   90188  
Stora Famnen Hängmattor Toppen   92797  
streetaddict snabb leverens (2)  91532  
smslandet Mycket bra! (1)  87125  
Vad är detta???? (1)  88753  
Skype Jag funderar på att skaffa Skype men.. (4)  95950  
Vackerkonst.se Imponerad av deras skicklighet   90960  
Funkar fint   90437  
Hitta butik (2)  86861  
DentaWorks Tandblekning Dentaworks! (1)  91097  
DentaWorks Tandblekning Otroligt att de får finnas kvar här (3)  96369  
Hiko.se Dålig service... (2)  93997  
Olydig - Väskor och accessoarer Speciella väskor   94710  
Lorentzo Mp3klocka - kanon (1)  94147  
    << sida 60 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn