Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
bilstil.se   36919  
ALLT i PC hmm   33298  
Beställt och fått:)   37891  
Digitalboxen.com Mycket bra   33465  
Sexshopen.net Super shop (1)  39570  
J.NO Fitness J.NO Fitness   37260  
Södra Högtidskläder WOW alltså!   37777  
Linda Hanna eller Micke??   36662  
Bokbörsen Varför?   37723  
Konstigt??? (2)  36864  
WebbElektronik Billiga och bra service   37490  
Patronbutiken.se Större sortiment går nog inte hitta :-)   37961  
console Super bra service och riktigt bra priser   38378  
Mixshop   37216  
acwellness.com Bra hjälp!   38027  
STYLEBIRD Grymmast på Frank Dandy! (1)  32913  
STYLEBIRD Snabba och bra utbud!   37568  
USB-STARS AB Snabb leverans   37256  
Stora Famnen Hängmattor Toppen   36832  
streetaddict snabb leverens (2)  37075  
smslandet Mycket bra! (1)  37540  
Vad är detta???? (1)  36792  
Skype Jag funderar på att skaffa Skype men.. (4)  40008  
Vackerkonst.se Imponerad av deras skicklighet   37344  
Funkar fint   35969  
Hitta butik (2)  36151  
DentaWorks Tandblekning Dentaworks! (1)  37097  
DentaWorks Tandblekning Otroligt att de får finnas kvar här (3)  39414  
Hiko.se Dålig service... (2)  38980  
Olydig - Väskor och accessoarer Speciella väskor   38710  
    << sida 60 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn