Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Xtreme365 AB Mycket bra bemötande o service (2)  106651  
Skiv-Nisse "Årets julklapp"   103625  
Intimapotek.se Viagra receptfritt   101488  
Mediamagazinet begagnade skivor!!   102309  
Chokladbudet chokladbuden   94005  
Haga Cykel Epic comp elite-14   100795  
Rockwear 3st metallica t-shirt   99498  
Make me smile Doft i garderob (1)  97845  
Make me smile Perfekt (1)  92522  
pagoni Nöjd!   87340  
Rehifi.se Trevlig butik   91914  
vvdreams.com Snabb leverans och bra produkt.   91581  
DjurMaxi.se Kontakt?   92535  
tobakshandlaren tobak   89555  
Hemsjön Toppenbutik   90532  
electroworld Hejsan   88509  
Mediamagazinet skivor!!!!!   89322  
Trygg e-handel   90605  
dittsolskydd.se sämsta kundservice någonsin (1)  91130  
Nordpost jag skulle vilja ha en fysisk katalog att bläddra i   88718  
Fönster Fixaren skitföretag   88501  
Spritovin.se Utebliven leverans från spritovin.se (1)  88911  
Haga Cykel Perfekt   87992  
Biglife.se toppen   89968  
Butik Täppan Trevlig butik   92244  
Euroflorist dålig leverans   90845  
Butik Täppan ankan med röda stövlar (1)  90687  
hatshop hatshopen göteborg   90921  
Darlingsguld bling bling   92767  
Rockwear KONTAKT ?? (1)  94764  
    << sida 6 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn