Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
indisk kryddor Oseriöst! (1)  117191  
STORTMODE.se Tack för fin klänning   108622  
Xtreme365 AB Mycket bra bemötande o service (2)  121123  
Skiv-Nisse "Årets julklapp"   116630  
Intimapotek.se Viagra receptfritt   114055  
Mediamagazinet begagnade skivor!!   114944  
Chokladbudet chokladbuden   106071  
Haga Cykel Epic comp elite-14   113519  
Rockwear 3st metallica t-shirt   112266  
Make me smile Doft i garderob (1)  110377  
Make me smile Perfekt (1)  105164  
pagoni Nöjd!   99730  
Rehifi.se Trevlig butik   104593  
vvdreams.com Snabb leverans och bra produkt.   104591  
DjurMaxi.se Kontakt?   105207  
tobakshandlaren tobak   102054  
Hemsjön Toppenbutik   103105  
electroworld Hejsan   101104  
Mediamagazinet skivor!!!!!   102177  
Trygg e-handel   103426  
dittsolskydd.se sämsta kundservice någonsin (1)  104102  
Nordpost jag skulle vilja ha en fysisk katalog att bläddra i   101664  
Fönster Fixaren skitföretag   101103  
Spritovin.se Utebliven leverans från spritovin.se (1)  101621  
Haga Cykel Perfekt   100614  
Biglife.se toppen   102271  
Butik Täppan Trevlig butik   104561  
Euroflorist dålig leverans   102768  
Butik Täppan ankan med röda stövlar (1)  103083  
hatshop hatshopen göteborg   103471  
    << sida 6 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn