Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Xtreme365 AB Mycket bra bemötande o service (2)  208505  
Skiv-Nisse "Årets julklapp"   192961  
Intimapotek.se Viagra receptfritt   190365  
Mediamagazinet begagnade skivor!!   191597  
Chokladbudet chokladbuden   175551  
Haga Cykel Epic comp elite-14   189788  
Rockwear 3st metallica t-shirt   188634  
Make me smile Doft i garderob (1)  182928  
Make me smile Perfekt (1)  176521  
pagoni Nöjd!   167999  
Rehifi.se Trevlig butik   180232  
vvdreams.com Snabb leverans och bra produkt.   182658  
DjurMaxi.se Kontakt?   178992  
tobakshandlaren tobak   177586  
Hemsjön Toppenbutik   177079  
electroworld Hejsan   174209  
Mediamagazinet skivor!!!!!   176220  
Trygg e-handel   180259  
dittsolskydd.se sämsta kundservice någonsin (1)  177867  
Nordpost jag skulle vilja ha en fysisk katalog att bläddra i   178048  
Fönster Fixaren skitföretag   176172  
Spritovin.se Utebliven leverans från spritovin.se (1)  179114  
Haga Cykel Perfekt   178284  
Biglife.se toppen   173424  
Butik Täppan Trevlig butik   177786  
Euroflorist dålig leverans   176181  
Butik Täppan ankan med röda stövlar (1)  175084  
hatshop hatshopen göteborg   179619  
Darlingsguld bling bling   181805  
Rockwear KONTAKT ?? (1)  188928  
    << sida 6 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn