Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Xtreme365 AB Mycket bra bemötande o service (2)  227234  
Skiv-Nisse "Årets julklapp"   208278  
Intimapotek.se Viagra receptfritt   204303  
Mediamagazinet begagnade skivor!!   207735  
Chokladbudet chokladbuden   189884  
Haga Cykel Epic comp elite-14   206198  
Rockwear 3st metallica t-shirt   204747  
Make me smile Doft i garderob (1)  199948  
Make me smile Perfekt (1)  191198  
pagoni Nöjd!   182595  
Rehifi.se Trevlig butik   196011  
vvdreams.com Snabb leverans och bra produkt.   202103  
DjurMaxi.se Kontakt?   191309  
tobakshandlaren tobak   193227  
Hemsjön Toppenbutik   189945  
electroworld Hejsan   186140  
Mediamagazinet skivor!!!!!   188915  
Trygg e-handel   195356  
dittsolskydd.se sämsta kundservice någonsin (1)  191257  
Nordpost jag skulle vilja ha en fysisk katalog att bläddra i   192620  
Fönster Fixaren skitföretag   189770  
Spritovin.se Utebliven leverans från spritovin.se (1)  196567  
Haga Cykel Perfekt   196169  
Biglife.se toppen   183290  
Butik Täppan Trevlig butik   188769  
Euroflorist dålig leverans   188996  
Butik Täppan ankan med röda stövlar (1)  190890  
hatshop hatshopen göteborg   194956  
Darlingsguld bling bling   194022  
Rockwear KONTAKT ?? (1)  207256  
    << sida 6 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn