Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Skiv-Nisse "Årets julklapp"   176060  
Intimapotek.se Viagra receptfritt   173964  
Mediamagazinet begagnade skivor!!   174156  
Chokladbudet chokladbuden   160323  
Haga Cykel Epic comp elite-14   172193  
Rockwear 3st metallica t-shirt   171261  
Make me smile Doft i garderob (1)  164725  
Make me smile Perfekt (1)  160078  
pagoni Nöjd!   152358  
Rehifi.se Trevlig butik   163170  
vvdreams.com Snabb leverans och bra produkt.   162427  
DjurMaxi.se Kontakt?   164248  
tobakshandlaren tobak   160468  
Hemsjön Toppenbutik   161880  
electroworld Hejsan   159949  
Mediamagazinet skivor!!!!!   161347  
Trygg e-handel   163223  
dittsolskydd.se sämsta kundservice någonsin (1)  162677  
Nordpost jag skulle vilja ha en fysisk katalog att bläddra i   161511  
Fönster Fixaren skitföretag   160618  
Spritovin.se Utebliven leverans från spritovin.se (1)  160981  
Haga Cykel Perfekt   159201  
Biglife.se toppen   160882  
Butik Täppan Trevlig butik   164134  
Euroflorist dålig leverans   161230  
Butik Täppan ankan med röda stövlar (1)  157769  
hatshop hatshopen göteborg   162686  
Darlingsguld bling bling   167057  
Rockwear KONTAKT ?? (1)  169588  
Rockwear Blåst eller ??? (2)  172217  
    << sida 6 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn