Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Skiv-Nisse "Årets julklapp"   162347  
Intimapotek.se Viagra receptfritt   159925  
Mediamagazinet begagnade skivor!!   160792  
Chokladbudet chokladbuden   148231  
Haga Cykel Epic comp elite-14   158992  
Rockwear 3st metallica t-shirt   157596  
Make me smile Doft i garderob (1)  152084  
Make me smile Perfekt (1)  147211  
pagoni Nöjd!   140857  
Rehifi.se Trevlig butik   149700  
vvdreams.com Snabb leverans och bra produkt.   149386  
DjurMaxi.se Kontakt?   150482  
tobakshandlaren tobak   147260  
Hemsjön Toppenbutik   148567  
electroworld Hejsan   146216  
Mediamagazinet skivor!!!!!   147338  
Trygg e-handel   149496  
dittsolskydd.se sämsta kundservice någonsin (1)  149626  
Nordpost jag skulle vilja ha en fysisk katalog att bläddra i   147878  
Fönster Fixaren skitföretag   146266  
Spritovin.se Utebliven leverans från spritovin.se (1)  146983  
Haga Cykel Perfekt   145867  
Biglife.se toppen   146958  
Butik Täppan Trevlig butik   149890  
Euroflorist dålig leverans   147203  
Butik Täppan ankan med röda stövlar (1)  145099  
hatshop hatshopen göteborg   148425  
Darlingsguld bling bling   152579  
Rockwear KONTAKT ?? (1)  154872  
Rockwear Blåst eller ??? (2)  157438  
    << sida 6 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn