Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Kortdesign Kvalitet och bra service   33352  
Kondomkungen Kul med olika sorter   28548  
Hotlix hittade halloween godis, fan va grymt (1)  34124  
ClipLine SNYGG! (3)  35596  
Sexshopen.net Shopen suger   34036  
Aroma Creative Vilken begränsning! (2)  35657  
Strumpbutiken Sockclips (1)  33854  
3nity.se inga problem med 3nity (2)  32976  
Pokerbolaget Nöjd.   27107  
Sex in the city bra service!   32409  
zmaka.se Nöjd!   33491  
zmaka.se Betalningssätt (1)  33523  
Hotlix Goda små skryp!   33802  
Tassalogen Mycket bra!   32940  
3nity.se BLUFF (4)  35046  
GOTOGATE Gotogate... riktigt illa   34772  
guldfisken bra (1)  34504  
Dukatbord.se En riktigt snygg webbshop (3)  33800  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Bästa glidmedlet   29081  
The Northerner Har prövat... (3)  33992  
Diarydreams finns inte (1)  33542  
Havsfiskecenter Havsfiskecenter   33121  
Eleven Shop Härligt utbud (1)  33523  
Sally & Sara Sally och sara   33305  
scstyling.com Bra service   33668  
happyhair Bara strul. (5)  34068  
happyhair HappyHair billiga snygga och snabba varor!   35015  
Strumpbutiken Strumpor för hela familjen till kanonpris! (1)  34518  
sirlig.se Toppenbutik! (2)  37222  
Kul för oss som driver dem!   34319  
    << sida 53 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn