Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
satpro SNABB LEVERAN (1)  67685  
Kortdesign Kvalitet och bra service   68668  
Kondomkungen Kul med olika sorter   57410  
Hotlix hittade halloween godis, fan va grymt (1)  66709  
ClipLine SNYGG! (3)  67729  
Sexshopen.net Shopen suger   65163  
Aroma Creative Vilken begränsning! (2)  67316  
Strumpbutiken Sockclips (1)  66096  
3nity.se inga problem med 3nity (2)  65765  
Pokerbolaget Nöjd.   56099  
Sex in the city bra service!   64488  
zmaka.se Nöjd!   71542  
zmaka.se Betalningssätt (1)  65371  
Hotlix Goda små skryp!   66892  
Tassalogen Mycket bra!   65127  
3nity.se BLUFF (4)  67958  
GOTOGATE Gotogate... riktigt illa   67488  
guldfisken bra (1)  67255  
Dukatbord.se En riktigt snygg webbshop (3)  65542  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Bästa glidmedlet   58818  
The Northerner Har prövat... (3)  67311  
Diarydreams finns inte (1)  65648  
Havsfiskecenter Havsfiskecenter   66575  
Eleven Shop Härligt utbud (1)  65612  
Sally & Sara Sally och sara   65495  
scstyling.com Bra service   66209  
happyhair Bara strul. (5)  67134  
happyhair HappyHair billiga snygga och snabba varor!   69410  
Strumpbutiken Strumpor för hela familjen till kanonpris! (1)  67284  
sirlig.se Toppenbutik! (2)  72753  
    << sida 53 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn