Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Kondomkungen Kul med olika sorter   67056  
Hotlix hittade halloween godis, fan va grymt (1)  78762  
ClipLine SNYGG! (3)  78678  
Sexshopen.net Shopen suger   82632  
Aroma Creative Vilken begränsning! (2)  83687  
Strumpbutiken Sockclips (1)  78357  
3nity.se inga problem med 3nity (2)  77232  
Pokerbolaget Nöjd.   64646  
Sex in the city bra service!   75983  
zmaka.se Nöjd!   83571  
zmaka.se Betalningssätt (1)  77262  
Hotlix Goda små skryp!   81645  
Tassalogen Mycket bra!   76461  
3nity.se BLUFF (4)  79069  
GOTOGATE Gotogate... riktigt illa   80220  
guldfisken bra (1)  78778  
Dukatbord.se En riktigt snygg webbshop (3)  77562  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Bästa glidmedlet   68332  
The Northerner Har prövat... (3)  82175  
Diarydreams finns inte (1)  79846  
Havsfiskecenter Havsfiskecenter   80193  
Eleven Shop Härligt utbud (1)  76291  
Sally & Sara Sally och sara   75682  
scstyling.com Bra service   79819  
happyhair Bara strul. (5)  80799  
happyhair HappyHair billiga snygga och snabba varor!   86107  
Strumpbutiken Strumpor för hela familjen till kanonpris! (1)  84215  
sirlig.se Toppenbutik! (2)  86699  
Kul för oss som driver dem!   80889  
Hitta Butik. (2)  88119  
    << sida 53 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn