Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Golf2You Bra utbud och kvalitet med snabba leveranser   32635  
kidsbutik Jättenöjd!   32371  
MellMine Massor med prylar :-)   32077  
kidsbutik Härliga kläder, urbra service!   32180  
immunshop.se Bra information, Snabb leverans:-)   33447  
LampGallerian.se Snabb Leverans   31754  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter mediaspelare   31025  
textilboden Bra service och leverans   31984  
Cabom Tusen Tack!   32276  
Solhem Inredning Kanonbutik   25509  
vingrossen Vingrossen! (1)  30624  
IT-Körskolan Fullbetald Beta-version   32579  
Atlasdogs Bra service!   31085  
designdirekt Kass service!   30925  
Lensbuddy.com Dyrt och felaktiga leveranstider.   32577  
Solhem Inredning Fin kvalitet (1)  31650  
Café ett Rekommenderas !!!   31993  
Marineproof Snap davits!!   33072  
piecepipe VAD E PIECEPIPE ? (1)  31389  
RosenBoden Bra Service..   31958  
Design atenga Mycket trevlig tjej.... (1)  32701  
Intropris.se Mvg!   30950  
Atlasdogs Mycket fina halasband!   31302  
ihemmet dålig kvalite   31962  
Stor & Fin Tusen tack   31450  
snusaeget.se snussats grov   31785  
Aroma Creative bra   24729  
Dekoratören Läckra designmöbler (1)  31883  
Stor & Fin Hemsida   31961  
zmaka.se ang beställning (2)  31987  
    << sida 43 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn