Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Lyckogram Mycket nöjd!   30863  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Bra Butik :D   25183  
Kinabutik Kinabutik gbg   30658  
TV-idoler Bob påslakan   24574  
Hyrahyra Grym sida   31861  
enchant Snabb och bra service (5)  30333  
norrbaggen Jättesnygg! Bra service!!   29270  
Hattpinnen Supernöjd   29229  
Kino Shop ÅR efter ÅR..... (1)  29882  
Drefseryd Gård Supernöjd! (1)  29699  
frozza.se SNyggt Även för herr   31035  
provrummet Nöjd kund   30128  
Revolve-IT är det någon som känner till revolve-it? (1)  29839  
Solhem Inredning ny favorit (1)  29524  
Beauty4u Superbra öronljus!   29956  
LampGallerian.se underbart   30172  
TV-idoler HÖG servic!!!   30816  
helihak Bra priser och vänligt bemötande!   31057  
parkettbutiken skojare   31550  
eleraff Toppenbra service! Fina kläder.   32167  
Usajackor.se Detta har jag letat länge efter!   25111  
Kinabutik kinabutik.se ball som fan (1)  32514  
TV-idoler Allt bra!   31267  
Drefseryd Gård Kanonbra kvalite!   31720  
TV-idoler Toppen!!   30690  
2FUN Kanonbra priser   24811  
zionesse Bra butik   30931  
uteungar.se Suveräna byxor   31808  
norrbaggen Blixtleverans! Fraktfritt i mai..   32614  
Gullgrodan Bra service och snabb leverans!!!!   32532  
    << sida 41 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn