Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Cicograf Cicograf   53272  
Amorina Boutique Supernöjd   53061  
En mer personlig presentation av din webbutik   62447  
Angelbaby.se Din (9)  64834  
Angelbaby.se Verkligen fint hemsida (2)  62691  
MadDog MadDog (1)  61028  
IT-Körskolan Bedrägeri   62026  
Café ett Kanon   62943  
Satanias Design Trevlig Gothbutik   62733  
Angelbaby.se Angelbaby (9)  65128  
Babytime snabb leverans (6)  63193  
Flora Linnea Rosor via nätet   61474  
Lyckas med mat Snabbt och smidigt   60790  
Anysuit International Katastrofalt! (1)  62591  
Nyhet för butiksägare   60048  
zmaka.se Snabba   61924  
Angelbaby.se Till Nene (1)  63306  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Skön site med roliga prylar.   62041  
Angelbaby.se SÅ SNYGGA SMYCKEN!!! (13)  64034  
Cigarettbutiken vs tobakshandlarn (1)  59796  
KLOCKOR.NU Bra!   51591  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Snabba, servicevänliga, bra grejor   62124  
Martinshop Bra och seriös butik   61449  
Anysuit International Perfekt   61649  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Snabbt!   61993  
frozza.se SÅ SNYGGA SMYCKEN (1)  62423  
LampGallerian.se Tack   62348  
Bergarelaxen.se Prisvärd Tandblekning   61960  
kidsbutik Vilken service!! Kanonbra! Snabb leverans!!   63604  
Lyckogram Mycket nöjd!   62454  
    << sida 40 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn