Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
xpmedia Varning f "Bön som förändrar" av Colin Dye,   42935  
Cicograf namnskyltar   41691  
Babytime Ähh va?   40972  
Cicograf Cicograf   34547  
Amorina Boutique Supernöjd   34652  
En mer personlig presentation av din webbutik   39955  
Angelbaby.se Din (9)  42023  
Angelbaby.se Verkligen fint hemsida (2)  40661  
MadDog MadDog (1)  39657  
IT-Körskolan Bedrägeri   39704  
Café ett Kanon   40134  
Satanias Design Trevlig Gothbutik   40302  
Angelbaby.se Angelbaby (9)  41427  
Babytime snabb leverans (6)  41089  
Flora Linnea Rosor via nätet   39356  
Lyckas med mat Snabbt och smidigt   38887  
Anysuit International Katastrofalt! (1)  40386  
Nyhet för butiksägare   38312  
zmaka.se Snabba   39789  
Angelbaby.se Till Nene (1)  41085  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Skön site med roliga prylar.   39559  
Angelbaby.se SÅ SNYGGA SMYCKEN!!! (13)  41897  
Cigarettbutiken vs tobakshandlarn (1)  37883  
KLOCKOR.NU Bra!   33011  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Snabba, servicevänliga, bra grejor   39715  
Martinshop Bra och seriös butik   39195  
Anysuit International Perfekt   39535  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Snabbt!   39459  
frozza.se SÅ SNYGGA SMYCKEN (1)  40221  
LampGallerian.se Tack   39962  
    << sida 40 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn