Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
buysnus snus   41739  
zmaka.se Bra butik   42571  
Rapunzel Hair extensions Rapunzelofsweden   40022  
Drefseryd Gård Tummen upp!   39782  
zmaka.se svampbutiken   40299  
zmaka.se Svampbutiken.com   40397  
DN Pool Vilka killar   40676  
Kondomklubben Sjukt billigt och bra   39196  
designonline.se Suveränt utbud!   38595  
Baristashopen Färskrostade bönor   39173  
Nallebudet Nallebudet (1)  38968  
brödleva Äntligen!   39060  
Föreningsprodukter usel service (2)  38197  
Silverbullet.se coolaste attityd butiken på nätet (2)  38960  
A-BAY barnkläder på nätet De mäter alla barnskor!   37912  
ajabajakids Mäter alla barnskor!   31398  
Estelles Rekommenderas   38723  
Skistart Kundtjänst   39656  
Sovtex AB Jättebra ekologiska produkter....   40470  
Stor & Fin Glad   39009  
Gothicshop gothicshop.se   33421  
SlipsShoppen.se Grymt!   39097  
Smycken-La Maison des Etoiles Häftiga swarovskiörhängen   39686  
Ny Nivå Var försiktig med kontakt   38022  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Fantastisk Personal!   38615  
grand-prix varning för hästbutiken grand prix   39972  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Videokamera!   39341  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Mitt bästa köp!   38175  
cuthof Cigg för 8 kr paketet!   39290  
Svenskt Kosttillskott inga mellanhänder? (1)  39215  
    << sida 38 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn