Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Cigaretthuset.se CIGARETTHUSET.SE - SUPER cigaretter (2)  34098  
trend4you Kula grejer   34766  
Smycken-La Maison des Etoiles Julklapp   34519  
streetlab snowboard (1)  34699  
TV-idoler Supersnabb leverans!   36693  
SMSGULD.se smsguld   34618  
RealCar Scandinavia AB Kolfiber / Glasfiber Jobb   34772  
nim Helnöjd :)   34207  
Nordic Ice ismaskiner   26649  
Spelexperten.com Nöjd   33438  
Visitkort Svenska AB jättenöjd   33123  
Satchmos Hund & Katt Ingen kundkänsla   33172  
TV-idoler Supersnabb kontakt och leverans!   33371  
Dunken.se Snabba leveranser   34372  
Cigaretthuset.se Cigaretthuset KANON SERVICE! (2)  34289  
Kinabutik Kinabutik.se så djävla schyssta asso!!!   33938  
Alienbase kanonservice   34245  
NOG OM CIGARETTBUTIKEN (4)  32686  
3nity.se www.3nity.se   27340  
kidsbutik Trevligt, snabbt och FINT!   33592  
Barnkalaslandet.se Dags för Barnkalas? Prova då detta ställe….   33862  
Lifestylesport fina båtar   26480  
Väskan.com Service som den borde vara   35096  
LENA K Snygga grejor   34156  
Drefseryd Gård Tummen upp för kvalitetsskinn (1)  33640  
Parfym.se Fundering (2)  27478  
Hemmakocken.nu Bra å proffsigt...   33835  
Inreda Inreda.com ljuger om sin besöksstatistik! (3)  32463  
buysnus snus   33088  
zmaka.se Bra butik   34011  
    << sida 37 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn