Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
TV-idoler En super affär! (1)  62145  
clazzyfashion Skitiga / Dålig kvalité på kläder (1)  62624  
Blingit.se Bra utbud!   62638  
WilFli Super bra och snabb   61786  
Minipeople bra butik   59978  
Clean Cut Design Super   59167  
lilaella LilaElla   59303  
legavenue Varning!!   59745  
Låskompaniet.se låskompaniet.se   62059  
Cigaretthuset.se cigaretthuset.se   61622  
Minipeople Vilken service!   60833  
clazzyfashion Inga Pengar (1)  60276  
Billigt snus Bästa butik i Sverige !   60713  
provrummet Helnöjd   60478  
Bananaz.se Supernöjd!   62680  
kontorex Super +++++   63551  
ecoloco Proffsig service   64592  
TV-idoler en super bra säljare   63173  
IT-Körskolan POLID ANMÄLLA   52941  
wallinsfiske KANONNÖJD!   63485  
Barn och babyshop - Swedishplate Jätte nöjd   63742  
artistbutiken artistbutiken.se   64374  
BilligtVVS.se Dette kan jeg anbefale!   64274  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Skön jul!   63911  
Cicograf www.cicograf.se   53153  
Cicograf Fantastiska produkter   64385  
Heelicious - Sexiga skor Var?   66023  
Maria Nyckelpiga Suveränt bra!   66315  
MyHavtorn Fantastiska produkter   56280  
Cigaretthuset.se CIGARETTHUSET.SE - SUPER cigaretter (2)  65981  
    << sida 36 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn