Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
TV-idoler En super affär! (1)  75915  
clazzyfashion Skitiga / Dålig kvalité på kläder (1)  73744  
Blingit.se Bra utbud!   75391  
WilFli Super bra och snabb   71385  
Minipeople bra butik   75515  
Clean Cut Design Super   67804  
lilaella LilaElla   73152  
legavenue Varning!!   73667  
Låskompaniet.se låskompaniet.se   71381  
Cigaretthuset.se cigaretthuset.se   75359  
Minipeople Vilken service!   75990  
clazzyfashion Inga Pengar (1)  70377  
Billigt snus Bästa butik i Sverige !   74842  
provrummet Helnöjd   69930  
Bananaz.se Supernöjd!   77780  
kontorex Super +++++   78018  
ecoloco Proffsig service   77074  
TV-idoler en super bra säljare   74808  
IT-Körskolan POLID ANMÄLLA   61502  
wallinsfiske KANONNÖJD!   73103  
Barn och babyshop - Swedishplate Jätte nöjd   74940  
artistbutiken artistbutiken.se   78658  
BilligtVVS.se Dette kan jeg anbefale!   79028  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Skön jul!   78785  
Cicograf www.cicograf.se   64261  
Cicograf Fantastiska produkter   77515  
Heelicious - Sexiga skor Var?   83730  
Maria Nyckelpiga Suveränt bra!   82124  
MyHavtorn Fantastiska produkter   63885  
Cigaretthuset.se CIGARETTHUSET.SE - SUPER cigaretter (2)  82242  
    << sida 36 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn