Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
butik21 Toppen   33095  
Radiostyrda-modeller.se Helt ok!   32895  
TV-idoler Snabbt och smidigt!   32954  
Erotikmagazinet.se hårda julklappar   32660  
noshame bara bra   34418  
butik21 kvalitet? (2)  32333  
Juvelbolaget dyrt   32161  
Snusbolaget.se Odens, gott och sjukt bra pris (1)  31580  
butik21 toppenservice   31488  
IaMias Iamias,helt underbara! (1)  31825  
bilnyckeln Gillar att det bara är bilar!   25892  
Maskspecialist Mapont & Co maskspecialisten (1)  32248  
Spastugan.se HÄR VILL JAG HANDLA IGEN!   32706  
Cyberphoto Ab Nätbutik   32701  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Rude boy - Bad boy (1)  32465  
Rumstid taklampa   30552  
butik21 Toppenstödstrumpor.   32082  
Honey Grey Pure Cashmere Tack M-Magasin   31447  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Bra service!   33278  
Honey Grey Pure Cashmere KASHMIR (1)  32984  
Jobi Jobbskor klagomål (1)  34683  
Hemmakocken.nu Ros... (1)  35059  
Juvelbolaget Mycket bra priser   34939  
Ulrika Smycken Nmansmycken   31319  
butik21 Stödisar   33323  
Creations by Lis Toppen   32459  
Handgjordakort.se Handicrafthuset   32412  
zmaka.se Supersnabb leverans!   34875  
butik21 Mycket nöjd!   33388  
Honey Grey Pure Cashmere Bra Cashmere!   27390  
    << sida 30 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn