Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
butik21 Toppen   75058  
Radiostyrda-modeller.se Helt ok!   71720  
TV-idoler Snabbt och smidigt!   71247  
Erotikmagazinet.se hårda julklappar   69248  
noshame bara bra   72906  
butik21 kvalitet? (2)  76029  
Juvelbolaget dyrt   70962  
Snusbolaget.se Odens, gott och sjukt bra pris (1)  66942  
butik21 toppenservice   72009  
IaMias Iamias,helt underbara! (1)  70633  
bilnyckeln Gillar att det bara är bilar!   58645  
Maskspecialist Mapont & Co maskspecialisten (1)  72519  
Spastugan.se HÄR VILL JAG HANDLA IGEN!   72131  
Cyberphoto Ab Nätbutik   72974  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Rude boy - Bad boy (1)  71285  
Rumstid taklampa   70854  
butik21 Toppenstödstrumpor.   71128  
Honey Grey Pure Cashmere Tack M-Magasin   70364  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Bra service!   74605  
Honey Grey Pure Cashmere KASHMIR (1)  71006  
Jobi Jobbskor klagomål (1)  74073  
Hemmakocken.nu Ros... (1)  77256  
Juvelbolaget Mycket bra priser   72705  
Ulrika Smycken Nmansmycken   68750  
butik21 Stödisar   72857  
Creations by Lis Toppen   69985  
Handgjordakort.se Handicrafthuset   70410  
zmaka.se Supersnabb leverans!   76567  
butik21 Mycket nöjd!   74598  
Honey Grey Pure Cashmere Bra Cashmere!   61303  
    << sida 30 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn