Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
butik21 butik21   59937  
zmaka.se Bra service & utbud   60469  
Ergohuset Tack (2)  60512  
Ergohuset Stor kunskap   60406  
dittsolskydd.se Snabba och säkra leveranser   59217  
bilradiohuset.se Toppen!!!   60099  
Nordmarx.com Spel & Dvd Bedrägerivarning (1)  60449  
Juvelbolaget Bästa priserna (2)  60069  
BARESSO Alltid Snabb service (4)  59752  
djurshopen dåligt upplägg (3)  60130  
MartinsColor.com Jättenöjd!   57594  
butik21 Stödstrumpor   59235  
Butik Stylish Mycket bra service!   60461  
Beauty4u Alltid superbra service!!!   60079  
Tony Pölder Sport Pölder - tummen ner!   58629  
WobblerButiken.se Snabb leverans och bra service! (1)  58627  
Creations by Lis Fantastiskt Underbar   60061  
butik21 stödstrumpor   48642  
Nu är tävlingen avgjord   59253  
stylebystars Se upp för stylebystars.com! (1)  58672  
Kontors24.se Nöjd kund   61645  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter ok   58952  
Barnparadiset ® Kvalitets inredning till barnrum och träleksaker Väldigt nöjd   58523  
snusaeget.se re: opålitlig (1)  60255  
butik21 +++++   60366  
Spastugan.se Snabbt och bra!   58312  
GweiLo Snabbt fixat   61116  
butik21 Stödstrumpor   61154  
Spelexperten.com Bra utbud,   53633  
butik21 *   63304  
    << sida 28 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn