Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
butik21 butik21   78300  
zmaka.se Bra service & utbud   73700  
Ergohuset Tack (2)  76399  
Ergohuset Stor kunskap   75612  
dittsolskydd.se Snabba och säkra leveranser   78275  
bilradiohuset.se Toppen!!!   75282  
Nordmarx.com Spel & Dvd Bedrägerivarning (1)  71734  
Juvelbolaget Bästa priserna (2)  76595  
BARESSO Alltid Snabb service (4)  72716  
djurshopen dåligt upplägg (3)  77060  
MartinsColor.com Jättenöjd!   69441  
butik21 Stödstrumpor   77978  
Butik Stylish Mycket bra service!   75243  
Beauty4u Alltid superbra service!!!   78542  
Tony Pölder Sport Pölder - tummen ner!   69463  
WobblerButiken.se Snabb leverans och bra service! (1)  71661  
Creations by Lis Fantastiskt Underbar   75775  
butik21 stödstrumpor   57215  
Nu är tävlingen avgjord   74304  
stylebystars Se upp för stylebystars.com! (1)  70753  
Kontors24.se Nöjd kund   78479  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter ok   71874  
Barnparadiset ® Kvalitets inredning till barnrum och träleksaker Väldigt nöjd   73430  
snusaeget.se re: opålitlig (1)  76220  
butik21 +++++   75558  
Spastugan.se Snabbt och bra!   69684  
GweiLo Snabbt fixat   79805  
butik21 Stödstrumpor   73165  
Spelexperten.com Bra utbud,   64921  
butik21 *   85799  
    << sida 28 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn