Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
clazzyfashion Blåsare! (3)  101327  
Ny sortering på hittabutik.se   95248  
Rockwear Hittat deras konto... (4)  100991  
Qantari Qantari (1)  99089  
LasseLasseLiten FRI FRAKT!   94733  
xajon Hjälmköp   92969  
Haga Cykel Haga linköping   97011  
Bynor Billig värmepumpsbutik   96376  
Bodegashop.com Snabb och service :-)   101266  
ciggtorget (1)  99807  
Läder & Järn Namnsmycken   94160  
zmaka.se Smidig beställning och bra hemsida!!!!   77916  
zmaka.se Håller vad de lovar! Kaffe ,The ,Kryddor mm   92368  
Bodegashop.com Fraktbolag   91932  
LasseLasseLiten FRI FRAKT BARNKLÄDER!   78950  
theTshit Snälla och trevliga.   102230  
yvonneryding.com HANDLA PÅ FLYGET!   99335  
Caravan AB bemötande   98980  
ciggtorget (3)  97658  
Fredashop BÄST!!!   102891  
Wilma & Morris Rekommenderar ytterplaggen från W & M   97503  
bythjul.com 10/10 Hjul!   97235  
Skicka tårta Aldrig varit så lätta.. (2)  96134  
Racketshopen com Mycket nöjd!   95329  
BARESSO De har sällan produkter på lager :(   89677  
Spastugan.se Toppen!   97680  
Rockwear Handla inte här! (1)  103218  
northsport.se Hittar inga klättringsgrejer!   86067  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Snabb leverans   102488  
Halebop Dyrt att surfa utomlands   101763  
    << sida 18 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn