Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
clazzyfashion Blåsare! (3)  79738  
Ny sortering på hittabutik.se   79704  
Rockwear Hittat deras konto... (4)  80681  
Qantari Qantari (1)  80195  
LasseLasseLiten FRI FRAKT!   79497  
xajon Hjälmköp   76832  
Haga Cykel Haga linköping   77697  
Bynor Billig värmepumpsbutik   76233  
Bodegashop.com Snabb och service :-)   79713  
ciggtorget (1)  76445  
Läder & Järn Namnsmycken   77662  
zmaka.se Smidig beställning och bra hemsida!!!!   67586  
zmaka.se Håller vad de lovar! Kaffe ,The ,Kryddor mm   77112  
Bodegashop.com Fraktbolag   77708  
LasseLasseLiten FRI FRAKT BARNKLÄDER!   67032  
theTshit Snälla och trevliga.   78637  
yvonneryding.com HANDLA PÅ FLYGET!   76794  
Caravan AB bemötande   75940  
ciggtorget (3)  76001  
Fredashop BÄST!!!   78427  
Wilma & Morris Rekommenderar ytterplaggen från W & M   77969  
bythjul.com 10/10 Hjul!   77792  
Skicka tårta Aldrig varit så lätta.. (2)  77098  
Racketshopen com Mycket nöjd!   76906  
BARESSO De har sällan produkter på lager :(   75863  
Spastugan.se Toppen!   76931  
Rockwear Handla inte här! (1)  78018  
northsport.se Hittar inga klättringsgrejer!   72700  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Snabb leverans   80458  
Halebop Dyrt att surfa utomlands   82520  
    << sida 18 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn