Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Crystal Memories Trevliga killar!   95520  
clazzyfashion Blåsare! (3)  93398  
Ny sortering på hittabutik.se   90877  
Rockwear Hittat deras konto... (4)  94408  
Qantari Qantari (1)  93020  
LasseLasseLiten FRI FRAKT!   90481  
xajon Hjälmköp   88149  
Haga Cykel Haga linköping   90533  
Bynor Billig värmepumpsbutik   89464  
Bodegashop.com Snabb och service :-)   94099  
ciggtorget (1)  91421  
Läder & Järn Namnsmycken   89418  
zmaka.se Smidig beställning och bra hemsida!!!!   75165  
zmaka.se Håller vad de lovar! Kaffe ,The ,Kryddor mm   87941  
Bodegashop.com Fraktbolag   88391  
LasseLasseLiten FRI FRAKT BARNKLÄDER!   75424  
theTshit Snälla och trevliga.   93633  
yvonneryding.com HANDLA PÅ FLYGET!   91283  
Caravan AB bemötande   90493  
ciggtorget (3)  90086  
Fredashop BÄST!!!   93948  
Wilma & Morris Rekommenderar ytterplaggen från W & M   91345  
bythjul.com 10/10 Hjul!   90653  
Skicka tårta Aldrig varit så lätta.. (2)  90301  
Racketshopen com Mycket nöjd!   89631  
BARESSO De har sällan produkter på lager :(   85959  
Spastugan.se Toppen!   90424  
Rockwear Handla inte här! (1)  93596  
northsport.se Hittar inga klättringsgrejer!   82313  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Snabb leverans   95142  
    << sida 18 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn