Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
fannyhair fanny hair   39417  
Flora Linnea Bra postorder!   41370  
SwedishSnus.com Grym   39889  
Ljungby Fuktkontroll & Sanering Krypgrund   41040  
Alienbase Alienbase   41003  
Kondomexperten skitbra kondomer   40928  
Skistore.se Bäst   42465  
Näsbyparks Blomsterhandel AB Dålig affär (1)  40999  
Spastugan.se Snabb leverans!   39279  
smink.nu perfekt   39756  
SagoPalatset Vilka fina saker   39317  
Voicetech Sweden En bra affär   39667  
Dress-for-less Dress-for-less   38873  
Winemaster Utförsäljning   34651  
karins favoritbutik Mycket trevlig butik.   39190  
Voicetech Sweden Bra priser och snabb leverans!   38767  
J.NO Fitness trevligt bemötande   39752  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Tack för tipset ang Rock Chick...   41901  
taklister Jättebra sida för taklister   40708  
zmaka.se Bra kryddor   40947  
karins favoritbutik Mysig butik med massa fina saker   40497  
zmaka.se Såna goda svampar   39577  
Voicetech Sweden Linksys Pap2 och SPA-2102   39914  
Redins Antikvariat Rörigt och Oprofessionelt   40375  
Bananaz.se Rekommenderat   39910  
Fridsälls Trading Bra service   40560  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder 1000 Tack!   41857  
Skistart Toppen!   40442  
Alienbase alienbase.com   40169  
Bananaz.se grymt bra   35297  
    << sida 52 (64) >>  
Läs inlägg                                    2014-08-09 17:54
dittsolskydd.se
sämsta kundservice någonsin
sämste kundservice jag har upplevt:

det som var värst var bemötande av klagomål som slutade med helt oacceptabel kommentarer från säljaren: "håll er nyktra och svara aldrig på mejl mitt i natten , vilket ni gjort varje gång, och kom aldrig mer tillbaka till oss för vi vill inte ha med så otacksamma danskar att göra något mer!! ni har fått oss att avsluta vår .dk sajt och satsa på andra länder istället, vilket vi iofs är tacksamma för!!

dittsolskit!!! vilket skitbolag.

eftersom vi hade bestämd att byta vår gamla markis, accepterade vi ett erbjudande som kom via epost. vi fick följande erbjudande från säljaren: "vi vet att det finns massor av frågor inför ett köp av markiser. för att underlätta för dig gör vi nu en tour där representanten kommer hem till dig och ge råd hur man bör tänka, hjälper till med mätning samt visar hur just du bör göra när du monterar dina markiser! vid besöket kommer vi att ha med oss vävprover och mätinstrument för att kunna erbjuda ett komplett kundbesök", vilket är företagets affärsidé.

redan vid beställning tvekade vi för att säljaren inte kunde inte komma ihåg måttet, väv modell eller detaljer. säljaren tog ingen anteckningar under första besöket. han behövde därför besöka en gång till för att lämna en offert. offerten var inte tydlig och det fanns inget mått, färg eller detaljbeskrivningar. vi beställde 2 stycken 5m markiser med fjärrkontroll och tackplåt. säljaren sa att et var mycket enkelt att installera själva. när marksiserna kom passade de inte. vi fick ta bort skydds-plastgrejor på varje sida för att de skulle få plats. takplåten var också fel - 15 cm för lång och fick inte plats. när vi klagade till företaget sa de att de aldrig tog ansvar för rådgivning och det som vi beställde efter deras egna rekommendationer, samt att det nu var svårt att installera. våra hantverkare hade gjort fel. de skickade ut hantverkare på plats som kapade takplåten, fast inte så skarven satt i mitten. vi beställde i maj. nu i augusti vi fortfarande har inte en fungerande markis. vi har betalat bara för att vi orkar inte diskutera mer och vill inte lägga mer energi. vi betalar ett annat företag som kan hjälpa oss.

/Jens G
Läs inlägg                                    2015-03-23 19:56
dittsolskydd.se
ang: sämsta kundservice någonsin
låter ju bedrövligt. känns som det ni berättar är sant. har hört andra som haft synpunkter på dem. funderar på "montage & solskydd ab" i stället. har inte hittat några särskilt negativa omdömen om dem.

undrar varför inte dittsolskydd.se kommenterar med en ursäkt?

/Bength Ericsson, Sollentuna