Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Stor & Fin Hemsida   40297  
zmaka.se ang beställning (2)  40252  
uteungar.se suveräna ullkläder!   38603  
zmaka.se Kanon!!   38215  
Dekoratören Snille, smak och kvalitet   39349  
Live it Upplevelse Presenter Strul   38749  
Mussec hm. (1)  39866  
Small To BIG Toppenbra butik!   38051  
zmaka.se Otroliga kryddor   37600  
Cabom Bra   37576  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Etrendstore rockar fett   37819  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Etrendstore.se   37758  
Chip n Play AB Svarar inte i telefon   37586  
combatzone dålig service   38749  
HittaLeksaker.se Mycket bra sida   33081  
Clean Cut Design Jamie oliver wannabe   39054  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder ooops det blev fel   39074  
Ut Nu Nöjd Kund   37914  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter SD-minne   38601  
Fridsälls Trading Seriös site   39205  
Alfahane bra   39231  
Bloominghome Mycket vackra saker   39495  
Gert Strand Ab Lurad (1)  38722  
Café ett Barnvänligt   40024  
urbana Nöjd Kund   38575  
Dekoratören Dekoratören   38493  
Insplanet Ab Bra pris, dålig service   38260  
Insplanet Ab Trägeln vinner! (1)  37954  
best2music bra eller dålig? (5)  39669  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter SD minne   37948  
    << sida 44 (64) >>  
Läs inlägg                                    2014-08-09 17:54
dittsolskydd.se
sämsta kundservice någonsin
sämste kundservice jag har upplevt:

det som var värst var bemötande av klagomål som slutade med helt oacceptabel kommentarer från säljaren: "håll er nyktra och svara aldrig på mejl mitt i natten , vilket ni gjort varje gång, och kom aldrig mer tillbaka till oss för vi vill inte ha med så otacksamma danskar att göra något mer!! ni har fått oss att avsluta vår .dk sajt och satsa på andra länder istället, vilket vi iofs är tacksamma för!!

dittsolskit!!! vilket skitbolag.

eftersom vi hade bestämd att byta vår gamla markis, accepterade vi ett erbjudande som kom via epost. vi fick följande erbjudande från säljaren: "vi vet att det finns massor av frågor inför ett köp av markiser. för att underlätta för dig gör vi nu en tour där representanten kommer hem till dig och ge råd hur man bör tänka, hjälper till med mätning samt visar hur just du bör göra när du monterar dina markiser! vid besöket kommer vi att ha med oss vävprover och mätinstrument för att kunna erbjuda ett komplett kundbesök", vilket är företagets affärsidé.

redan vid beställning tvekade vi för att säljaren inte kunde inte komma ihåg måttet, väv modell eller detaljer. säljaren tog ingen anteckningar under första besöket. han behövde därför besöka en gång till för att lämna en offert. offerten var inte tydlig och det fanns inget mått, färg eller detaljbeskrivningar. vi beställde 2 stycken 5m markiser med fjärrkontroll och tackplåt. säljaren sa att et var mycket enkelt att installera själva. när marksiserna kom passade de inte. vi fick ta bort skydds-plastgrejor på varje sida för att de skulle få plats. takplåten var också fel - 15 cm för lång och fick inte plats. när vi klagade till företaget sa de att de aldrig tog ansvar för rådgivning och det som vi beställde efter deras egna rekommendationer, samt att det nu var svårt att installera. våra hantverkare hade gjort fel. de skickade ut hantverkare på plats som kapade takplåten, fast inte så skarven satt i mitten. vi beställde i maj. nu i augusti vi fortfarande har inte en fungerande markis. vi har betalat bara för att vi orkar inte diskutera mer och vill inte lägga mer energi. vi betalar ett annat företag som kan hjälpa oss.

/Jens G
Läs inlägg                                    2015-03-23 19:56
dittsolskydd.se
ang: sämsta kundservice någonsin
låter ju bedrövligt. känns som det ni berättar är sant. har hört andra som haft synpunkter på dem. funderar på "montage & solskydd ab" i stället. har inte hittat några särskilt negativa omdömen om dem.

undrar varför inte dittsolskydd.se kommenterar med en ursäkt?

/Bength Ericsson, Sollentuna