Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Babytime Ähh va?   32875  
Cicograf Cicograf   26940  
Amorina Boutique Supernöjd   26933  
En mer personlig presentation av din webbutik   31930  
Angelbaby.se Din (9)  33857  
Angelbaby.se Verkligen fint hemsida (2)  32630  
MadDog MadDog (1)  31789  
IT-Körskolan Bedrägeri   31856  
Café ett Kanon   32053  
Satanias Design Trevlig Gothbutik   32429  
Angelbaby.se Angelbaby (9)  32966  
Babytime snabb leverans (6)  33043  
Flora Linnea Rosor via nätet   31339  
Lyckas med mat Snabbt och smidigt   30970  
Anysuit International Katastrofalt! (1)  32352  
Nyhet för butiksägare   30468  
zmaka.se Snabba   31804  
Angelbaby.se Till Nene (1)  32996  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Skön site med roliga prylar.   31714  
Angelbaby.se SÅ SNYGGA SMYCKEN!!! (13)  33619  
Cigarettbutiken vs tobakshandlarn (1)  30016  
KLOCKOR.NU Bra!   25362  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Snabba, servicevänliga, bra grejor   31764  
Martinshop Bra och seriös butik   31201  
Anysuit International Perfekt   31729  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Snabbt!   31515  
frozza.se SÅ SNYGGA SMYCKEN (1)  32141  
LampGallerian.se Tack   32144  
Bergarelaxen.se Prisvärd Tandblekning   31304  
kidsbutik Vilken service!! Kanonbra! Snabb leverans!!   32079  
    << sida 40 (64) >>  
Läs inlägg                                    2014-08-09 17:54
dittsolskydd.se
sämsta kundservice någonsin
sämste kundservice jag har upplevt:

det som var värst var bemötande av klagomål som slutade med helt oacceptabel kommentarer från säljaren: "håll er nyktra och svara aldrig på mejl mitt i natten , vilket ni gjort varje gång, och kom aldrig mer tillbaka till oss för vi vill inte ha med så otacksamma danskar att göra något mer!! ni har fått oss att avsluta vår .dk sajt och satsa på andra länder istället, vilket vi iofs är tacksamma för!!

dittsolskit!!! vilket skitbolag.

eftersom vi hade bestämd att byta vår gamla markis, accepterade vi ett erbjudande som kom via epost. vi fick följande erbjudande från säljaren: "vi vet att det finns massor av frågor inför ett köp av markiser. för att underlätta för dig gör vi nu en tour där representanten kommer hem till dig och ge råd hur man bör tänka, hjälper till med mätning samt visar hur just du bör göra när du monterar dina markiser! vid besöket kommer vi att ha med oss vävprover och mätinstrument för att kunna erbjuda ett komplett kundbesök", vilket är företagets affärsidé.

redan vid beställning tvekade vi för att säljaren inte kunde inte komma ihåg måttet, väv modell eller detaljer. säljaren tog ingen anteckningar under första besöket. han behövde därför besöka en gång till för att lämna en offert. offerten var inte tydlig och det fanns inget mått, färg eller detaljbeskrivningar. vi beställde 2 stycken 5m markiser med fjärrkontroll och tackplåt. säljaren sa att et var mycket enkelt att installera själva. när marksiserna kom passade de inte. vi fick ta bort skydds-plastgrejor på varje sida för att de skulle få plats. takplåten var också fel - 15 cm för lång och fick inte plats. när vi klagade till företaget sa de att de aldrig tog ansvar för rådgivning och det som vi beställde efter deras egna rekommendationer, samt att det nu var svårt att installera. våra hantverkare hade gjort fel. de skickade ut hantverkare på plats som kapade takplåten, fast inte så skarven satt i mitten. vi beställde i maj. nu i augusti vi fortfarande har inte en fungerande markis. vi har betalat bara för att vi orkar inte diskutera mer och vill inte lägga mer energi. vi betalar ett annat företag som kan hjälpa oss.

/Jens G
Läs inlägg                                    2015-03-23 19:56
dittsolskydd.se
ang: sämsta kundservice någonsin
låter ju bedrövligt. känns som det ni berättar är sant. har hört andra som haft synpunkter på dem. funderar på "montage & solskydd ab" i stället. har inte hittat några särskilt negativa omdömen om dem.

undrar varför inte dittsolskydd.se kommenterar med en ursäkt?

/Bength Ericsson, Sollentuna