Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
trend4you Kula grejer   80573  
Smycken-La Maison des Etoiles Julklapp   81504  
streetlab snowboard (1)  73437  
TV-idoler Supersnabb leverans!   78772  
SMSGULD.se smsguld   77373  
RealCar Scandinavia AB Kolfiber / Glasfiber Jobb   75726  
nim Helnöjd :)   76474  
Nordic Ice ismaskiner   60780  
Spelexperten.com Nöjd   80300  
Visitkort Svenska AB jättenöjd   72162  
Satchmos Hund & Katt Ingen kundkänsla   75258  
TV-idoler Supersnabb kontakt och leverans!   72413  
Dunken.se Snabba leveranser   75177  
Cigaretthuset.se Cigaretthuset KANON SERVICE! (2)  74574  
Kinabutik Kinabutik.se så djävla schyssta asso!!!   74584  
Alienbase kanonservice   76881  
NOG OM CIGARETTBUTIKEN (4)  70654  
3nity.se www.3nity.se   61702  
kidsbutik Trevligt, snabbt och FINT!   75965  
Barnkalaslandet.se Dags för Barnkalas? Prova då detta ställe….   74739  
Lifestylesport fina båtar   60900  
Väskan.com Service som den borde vara   78543  
LENA K Snygga grejor   74764  
Drefseryd Gård Tummen upp för kvalitetsskinn (1)  76372  
Parfym.se Fundering (2)  64491  
Hemmakocken.nu Bra å proffsigt...   79909  
Inreda Inreda.com ljuger om sin besöksstatistik! (3)  75287  
buysnus snus   80700  
zmaka.se Bra butik   80311  
Rapunzel Hair extensions Rapunzelofsweden   75909  
    << sida 37 (64) >>  
Läs inlägg                                    2014-08-09 17:54
dittsolskydd.se
sämsta kundservice någonsin
sämste kundservice jag har upplevt:

det som var värst var bemötande av klagomål som slutade med helt oacceptabel kommentarer från säljaren: "håll er nyktra och svara aldrig på mejl mitt i natten , vilket ni gjort varje gång, och kom aldrig mer tillbaka till oss för vi vill inte ha med så otacksamma danskar att göra något mer!! ni har fått oss att avsluta vår .dk sajt och satsa på andra länder istället, vilket vi iofs är tacksamma för!!

dittsolskit!!! vilket skitbolag.

eftersom vi hade bestämd att byta vår gamla markis, accepterade vi ett erbjudande som kom via epost. vi fick följande erbjudande från säljaren: "vi vet att det finns massor av frågor inför ett köp av markiser. för att underlätta för dig gör vi nu en tour där representanten kommer hem till dig och ge råd hur man bör tänka, hjälper till med mätning samt visar hur just du bör göra när du monterar dina markiser! vid besöket kommer vi att ha med oss vävprover och mätinstrument för att kunna erbjuda ett komplett kundbesök", vilket är företagets affärsidé.

redan vid beställning tvekade vi för att säljaren inte kunde inte komma ihåg måttet, väv modell eller detaljer. säljaren tog ingen anteckningar under första besöket. han behövde därför besöka en gång till för att lämna en offert. offerten var inte tydlig och det fanns inget mått, färg eller detaljbeskrivningar. vi beställde 2 stycken 5m markiser med fjärrkontroll och tackplåt. säljaren sa att et var mycket enkelt att installera själva. när marksiserna kom passade de inte. vi fick ta bort skydds-plastgrejor på varje sida för att de skulle få plats. takplåten var också fel - 15 cm för lång och fick inte plats. när vi klagade till företaget sa de att de aldrig tog ansvar för rådgivning och det som vi beställde efter deras egna rekommendationer, samt att det nu var svårt att installera. våra hantverkare hade gjort fel. de skickade ut hantverkare på plats som kapade takplåten, fast inte så skarven satt i mitten. vi beställde i maj. nu i augusti vi fortfarande har inte en fungerande markis. vi har betalat bara för att vi orkar inte diskutera mer och vill inte lägga mer energi. vi betalar ett annat företag som kan hjälpa oss.

/Jens G
Läs inlägg                                    2015-03-23 19:56
dittsolskydd.se
ang: sämsta kundservice någonsin
låter ju bedrövligt. känns som det ni berättar är sant. har hört andra som haft synpunkter på dem. funderar på "montage & solskydd ab" i stället. har inte hittat några särskilt negativa omdömen om dem.

undrar varför inte dittsolskydd.se kommenterar med en ursäkt?

/Bength Ericsson, Sollentuna