Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
ALLT i PC Hemside fel   60738  
Planbok.nu Snygga plånböcker, snabb service och fri frakt!   72789  
butik21 Service och leveranstid toppen!   71363  
kontorsproffset.se handlat!   72736  
FontShop.se Custom Fonts   70355  
Nyhet på hittabutik.se   68854  
LasseLasseLiten Helly Hansen & Mexx barnkläder   69115  
Neckwear.se mini paraply   67835  
OnlineDesign.se Superbra service!   69788  
Parfymhuset.se billiga kopior (1)  68165  
Anicare.se har inget i lager!   69626  
Humidorer Fri frakt och snabb levereans, skitbra!   70464  
vuxenshoppen.se Snabb leverans   69263  
butik21 Super fast delivery and good socks   68461  
butik21 Snabb leverans och bra stödstrumpor   70076  
Thatzhot.com intervju (2)  70734  
LasseLasseLiten Helly Hansen vinterkläder   70889  
designdirekt Ej levererad ljuslykta   70210  
vuxenshoppen.se Bra service   67953  
Neckwear.se 10% på snygga slipsar!   67576  
ski dad Billiga skidor   69241  
rbsportline Har inget i lager! (1)  69116  
Uniwear Ej levererade varor (1)  69920  
NeoWatches Bra service på klockor   69157  
kuvert.se Servicegrad   70846  
Fridsälls Trading Nöjd   70502  
Rockwear Märkligt (2)  71192  
butik21 As usual the service is faster   67941  
Neckwear.se Snabba leveranser!   69923  
butik21 Butik21   67652  
    << sida 23 (64) >>  
Läs inlägg                                    2014-08-09 17:54
dittsolskydd.se
sämsta kundservice någonsin
sämste kundservice jag har upplevt:

det som var värst var bemötande av klagomål som slutade med helt oacceptabel kommentarer från säljaren: "håll er nyktra och svara aldrig på mejl mitt i natten , vilket ni gjort varje gång, och kom aldrig mer tillbaka till oss för vi vill inte ha med så otacksamma danskar att göra något mer!! ni har fått oss att avsluta vår .dk sajt och satsa på andra länder istället, vilket vi iofs är tacksamma för!!

dittsolskit!!! vilket skitbolag.

eftersom vi hade bestämd att byta vår gamla markis, accepterade vi ett erbjudande som kom via epost. vi fick följande erbjudande från säljaren: "vi vet att det finns massor av frågor inför ett köp av markiser. för att underlätta för dig gör vi nu en tour där representanten kommer hem till dig och ge råd hur man bör tänka, hjälper till med mätning samt visar hur just du bör göra när du monterar dina markiser! vid besöket kommer vi att ha med oss vävprover och mätinstrument för att kunna erbjuda ett komplett kundbesök", vilket är företagets affärsidé.

redan vid beställning tvekade vi för att säljaren inte kunde inte komma ihåg måttet, väv modell eller detaljer. säljaren tog ingen anteckningar under första besöket. han behövde därför besöka en gång till för att lämna en offert. offerten var inte tydlig och det fanns inget mått, färg eller detaljbeskrivningar. vi beställde 2 stycken 5m markiser med fjärrkontroll och tackplåt. säljaren sa att et var mycket enkelt att installera själva. när marksiserna kom passade de inte. vi fick ta bort skydds-plastgrejor på varje sida för att de skulle få plats. takplåten var också fel - 15 cm för lång och fick inte plats. när vi klagade till företaget sa de att de aldrig tog ansvar för rådgivning och det som vi beställde efter deras egna rekommendationer, samt att det nu var svårt att installera. våra hantverkare hade gjort fel. de skickade ut hantverkare på plats som kapade takplåten, fast inte så skarven satt i mitten. vi beställde i maj. nu i augusti vi fortfarande har inte en fungerande markis. vi har betalat bara för att vi orkar inte diskutera mer och vill inte lägga mer energi. vi betalar ett annat företag som kan hjälpa oss.

/Jens G
Läs inlägg                                    2015-03-23 19:56
dittsolskydd.se
ang: sämsta kundservice någonsin
låter ju bedrövligt. känns som det ni berättar är sant. har hört andra som haft synpunkter på dem. funderar på "montage & solskydd ab" i stället. har inte hittat några särskilt negativa omdömen om dem.

undrar varför inte dittsolskydd.se kommenterar med en ursäkt?

/Bength Ericsson, Sollentuna