Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
bodyjewelry Snabbt och billigt:)   102612  
DentaWorks Tandblekning Ohederliga försäljningsknep   100873  
Darlingsguld Darlingsguld (1)  101521  
zmaka.se Perfekta kryddor   100184  
Cabom Senast i år (en i mängden) (1)  100542  
Acj:s Webshop Kanon   88223  
Nordiska Persienner AB Screen (1)  95800  
slutanu.com Nöjd kund (3)  96414  
Youtube på hittabutik.se   95980  
evelita.se Till ovan   95051  
evelita.se Mitt liv fick ett lyft   94493  
hyraspel.se fettbra   96901  
Giftstore.se Sjukt bRA!!!!   84777  
Starweb.se Bra val   96055  
Lekstund.se Layout   95614  
Cabom Samhällsansvar (3)  98844  
bActive Snygg   85127  
Meccona Har upphört   96487  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Maskerad kläder   96426  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Sparkcykel. (1)  94988  
Massageleksaker Vi ska inte sälja butiken! (2)  94377  
Nettokedjan ICOS Lång leveranstid (1)  96734  
slutanu.com Snabb leverans!   92865  
Nettokedjan ICOS Arbetshandskar (1)  95459  
Enkoppte.nu Service (4)  94643  
antiskallspecialisten skitföretag!!! (1)  95228  
Beautysecrets.se Victorias Secret Body Pack produkter! 239KR! (1)  94337  
bActive Service och kunskap - tusen tack!   95398  
clazzyfashion Varning   97170  
LasseLasseLiten Snygg sida   98090  
    << sida 11 (64) >>  
Läs inlägg                                    2014-08-09 17:54
dittsolskydd.se
sämsta kundservice någonsin
sämste kundservice jag har upplevt:

det som var värst var bemötande av klagomål som slutade med helt oacceptabel kommentarer från säljaren: "håll er nyktra och svara aldrig på mejl mitt i natten , vilket ni gjort varje gång, och kom aldrig mer tillbaka till oss för vi vill inte ha med så otacksamma danskar att göra något mer!! ni har fått oss att avsluta vår .dk sajt och satsa på andra länder istället, vilket vi iofs är tacksamma för!!

dittsolskit!!! vilket skitbolag.

eftersom vi hade bestämd att byta vår gamla markis, accepterade vi ett erbjudande som kom via epost. vi fick följande erbjudande från säljaren: "vi vet att det finns massor av frågor inför ett köp av markiser. för att underlätta för dig gör vi nu en tour där representanten kommer hem till dig och ge råd hur man bör tänka, hjälper till med mätning samt visar hur just du bör göra när du monterar dina markiser! vid besöket kommer vi att ha med oss vävprover och mätinstrument för att kunna erbjuda ett komplett kundbesök", vilket är företagets affärsidé.

redan vid beställning tvekade vi för att säljaren inte kunde inte komma ihåg måttet, väv modell eller detaljer. säljaren tog ingen anteckningar under första besöket. han behövde därför besöka en gång till för att lämna en offert. offerten var inte tydlig och det fanns inget mått, färg eller detaljbeskrivningar. vi beställde 2 stycken 5m markiser med fjärrkontroll och tackplåt. säljaren sa att et var mycket enkelt att installera själva. när marksiserna kom passade de inte. vi fick ta bort skydds-plastgrejor på varje sida för att de skulle få plats. takplåten var också fel - 15 cm för lång och fick inte plats. när vi klagade till företaget sa de att de aldrig tog ansvar för rådgivning och det som vi beställde efter deras egna rekommendationer, samt att det nu var svårt att installera. våra hantverkare hade gjort fel. de skickade ut hantverkare på plats som kapade takplåten, fast inte så skarven satt i mitten. vi beställde i maj. nu i augusti vi fortfarande har inte en fungerande markis. vi har betalat bara för att vi orkar inte diskutera mer och vill inte lägga mer energi. vi betalar ett annat företag som kan hjälpa oss.

/Jens G
Läs inlägg                                    2015-03-23 19:56
dittsolskydd.se
ang: sämsta kundservice någonsin
låter ju bedrövligt. känns som det ni berättar är sant. har hört andra som haft synpunkter på dem. funderar på "montage & solskydd ab" i stället. har inte hittat några särskilt negativa omdömen om dem.

undrar varför inte dittsolskydd.se kommenterar med en ursäkt?

/Bength Ericsson, Sollentuna