Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Green Jelly Toys DYR FRAKT (1)  108984  
butik21 leverans   105031  
Juvelbolaget Mycket nöjd   103528  
Scrapbooking butiken Trevlig support!   97068  
rbsportline Inte alls särskilt bra. Undvik. (3)  102094  
Replikor.se bra service   92982  
Strumpbutiken Dyra   88067  
Blingit.se Vilket bra sortiment!   110442  
butik21 STÖDSTRUMPOR   104453  
Kontorsmagasinet Mycket nöjd med deras erbjudande (5)  119882  
butik21 Rekommenderar!   97272  
butik21 Proffesionella! (1)  100109  
butik21 Butik21   96851  
butik21 Kanon   78982  
butik21 God SERVICE!   101309  
butik21 Bra kommunikation och snabb leverans   102422  
butik21 Bra service och snabb leverans   96967  
ReuseIT Scandinavia AB Kanon service!   101599  
ExtremeFood De här va kul!   98144  
hittabutiks öppna register   97194  
zmaka.se äntligen en underbar kryddbutik   96441  
butik21 Till Per (4)  103628  
butik21 Snabb leverans! (2)  104844  
butik21 butik 21   105846  
butik21 Butik 21   110724  
butik21 Supersnabb leverans, bra kvalitet   104523  
butik21 Bara positivt!   108942  
butik21 Verkligen superbra   96159  
butik21 Snabb leverans + bra stödstrumpor   96354  
Juvelbolaget smycken 215 kr och uppåt   93124  
    << sida 24 (46) >>  
Läs inlägg                                    2005-12-11 18:56
SimpleSmile.se
simplesmile
har också köpt därifrån, över förväntan! mycket billigare än alla andra tandbleknings-sidor dessutom :)

/Ola
(Inlägget är skrivit av butiksägaren)
Läs inlägg                                    2005-12-11 19:54
SimpleSmile.se
ang: simplesmile
lågt....att kommentera sig själv.
skaffa kunder istället!



/Sven
Läs inlägg                                    2005-12-11 21:35
SimpleSmile.se
ang: simplesmile
se upp för detta företaget, verkar helt klart oseriöst.

/Greger
Läs inlägg                                    2005-12-16 11:03
SimpleSmile.se
ang: simplesmile
oj, såg detta nu. det var min kompis som satt vid datorn och skrev detta. ber om ursäkt för detta.

/Pierre
(Inlägget är skrivit av butiksägaren)