Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Make me smile Väldigt nöjd!   291436  
Live it Upplevelse Presenter liveit är riktiga bedragare   283681  
TemNet Bra Service   283962  
elnu.se Fake butik   307659  
Eriksdotter Kläder&Smycken Lantligt och fint   283402  
TemNet Utmärkt Service   276916  
pooltime Bra butik   272463  
Slipskungen.se   277964  
TemNet Felaktig produktinformation (3)  277151  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Etrendstore - REKOMMENDERAS INTE! (1)  272572  
Eriksdotter Kläder&Smycken JÄTTEMYSIGT   267424  
infosite Leverans & bemötande under all kritit!   263073  
Heart Line Store bara linedance (1)  237032  
headcare Mindre än orderbekräfterlse (1)  256016  
Parfymhuset.se parfymhuset.se är bluff   247853  
InkStation Skumrask   268349  
Rosmarys Choklad Rosmarys Choklad   259558  
Fina Liv Utmärkt Service   259376  
zmaka.se Var är mina varor som jag betalat för???!!! (1)  245963  
APO101 10 av 10!   249430  
nitrohead Väldigt nöjd!   249426  
ClaesEklund.se Utmärkt service   247315  
antiskallspecialisten Antiskallspecialisten   245186  
STORTMODE.se Tack för fin klänning   239404  
Xtreme365 AB Mycket bra bemötande o service (2)  279255  
Skiv-Nisse "Årets julklapp"   253421  
Intimapotek.se Viagra receptfritt   244473  
Chokladbudet chokladbuden   228587  
Make me smile Doft i garderob (1)  242975  
Make me smile Perfekt (1)  231983  
    << sida 4 (46) >>  
Läs inlägg                                    2010-07-02 23:26
Mekonomen AB
avsaknad av service
personalen på mekonomen kunde inte byta ett batteri i en saab-nyckel. d3 bemödar sig inte ens att hälsa och fråga vad man vill. de har nog missat reklamslogan helt...

/marie lund
Läs inlägg                                    2010-07-05 07:19
Mekonomen AB
ang: avsaknad av service
undrar om det kan vara mekonomen på nyköpingsvägen i södertälje
efter att ha avslutat ett icke arbetsrelaterat samtal med en kollega framför en kund(mig) säger kundmottagaren inte ens hej till mig, bara undrar vad jag vill
först prat med kollegan i ett par minuter framför kund där som sagt samtalet var privat nonsens och sen inte ens säga hej till kunden
aldrig mera mekonomen i södertälje för mig

/Göran