Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Make me smile Väldigt nöjd!   291439  
Live it Upplevelse Presenter liveit är riktiga bedragare   283687  
TemNet Bra Service   283967  
elnu.se Fake butik   307663  
Eriksdotter Kläder&Smycken Lantligt och fint   283407  
TemNet Utmärkt Service   276917  
pooltime Bra butik   272464  
Slipskungen.se   277967  
TemNet Felaktig produktinformation (3)  277153  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Etrendstore - REKOMMENDERAS INTE! (1)  272574  
Eriksdotter Kläder&Smycken JÄTTEMYSIGT   267427  
infosite Leverans & bemötande under all kritit!   263081  
Heart Line Store bara linedance (1)  237037  
headcare Mindre än orderbekräfterlse (1)  256024  
Parfymhuset.se parfymhuset.se är bluff   247856  
InkStation Skumrask   268356  
Rosmarys Choklad Rosmarys Choklad   259561  
Fina Liv Utmärkt Service   259377  
zmaka.se Var är mina varor som jag betalat för???!!! (1)  245966  
APO101 10 av 10!   249435  
nitrohead Väldigt nöjd!   249430  
ClaesEklund.se Utmärkt service   247325  
antiskallspecialisten Antiskallspecialisten   245191  
STORTMODE.se Tack för fin klänning   239409  
Xtreme365 AB Mycket bra bemötande o service (2)  279261  
Skiv-Nisse "Årets julklapp"   253427  
Intimapotek.se Viagra receptfritt   244477  
Chokladbudet chokladbuden   228594  
Make me smile Doft i garderob (1)  242986  
Make me smile Perfekt (1)  231989  
    << sida 4 (46) >>  
Läs inlägg                                    2010-07-02 23:26
Mekonomen AB
avsaknad av service
personalen på mekonomen kunde inte byta ett batteri i en saab-nyckel. d3 bemödar sig inte ens att hälsa och fråga vad man vill. de har nog missat reklamslogan helt...

/marie lund
Läs inlägg                                    2010-07-05 07:19
Mekonomen AB
ang: avsaknad av service
undrar om det kan vara mekonomen på nyköpingsvägen i södertälje
efter att ha avslutat ett icke arbetsrelaterat samtal med en kollega framför en kund(mig) säger kundmottagaren inte ens hej till mig, bara undrar vad jag vill
först prat med kollegan i ett par minuter framför kund där som sagt samtalet var privat nonsens och sen inte ens säga hej till kunden
aldrig mera mekonomen i södertälje för mig

/Göran