Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
pagoni Nöjd!   218514  
Rehifi.se Trevlig butik   237201  
vvdreams.com Snabb leverans och bra produkt.   244106  
DjurMaxi.se Kontakt?   228561  
tobakshandlaren tobak   232903  
Hemsjön Toppenbutik   227423  
Trygg e-handel   236540  
dittsolskydd.se sämsta kundservice någonsin (1)  228804  
Nordpost jag skulle vilja ha en fysisk katalog att bläddra i   230628  
Fönster Fixaren skitföretag   227486  
Biglife.se toppen   218992  
Butik Täppan Trevlig butik   224644  
Euroflorist dålig leverans   225130  
Butik Täppan ankan med röda stövlar (1)  229923  
hatshop hatshopen göteborg   233492  
Darlingsguld bling bling   229630  
wildgear Friluftsbutiken för små och stora äventyr   233149  
Röka Kröka Göka Min nya favorit shop (1)  218113  
Butik Täppan Nöjd med beställningen! (2)  231355  
Bulbs.se Blåklint (1)  226317  
Patris Mycket nöjd! (1)  230311  
Parfymhuset.se Väntar Fortfarande.....!! (1)  222384  
DjurMaxi.se dåligt   224119  
Slöjdmagasinet Bra sida med en underbar grupp på fb (1)  228567  
Slöjdmagasinet årets björntjänst (1)  225106  
Slöjdmagasinet Dåligt skött (4)  221970  
Euro Precent Snabb service, trevligt bemötande   224595  
Djurgården Hockey Concept Stores nätbutik humm (2)  222099  
Crom Marine AB Mycket billigare än Yanmar!   207373  
Förstå Facebook-annonsering   211672  
    << sida 5 (46) >>  
Läs inlägg                                    2009-03-07 12:16
Blue Fox
blue fox
dem verkar lite skumma.dem tar 200 extra om man inte hämtar sitt packet i tid och det förekommer också svordomar på sidan.tänkte köpa hos dem,men tror jag ångrar mig.

/Danne
Läs inlägg                                    2009-03-07 21:41
Blue Fox
ang: blue fox
tycker inte det är så konstigt att dom tar 200:- i avgift om man inte hämtar ut sitt paket inom 30 dagar, det kostar ju pengar för dom att skicka det så klart att dom måste få tillbaka sina pengar på nått sätt + att du kan ju använda dig av kortbetalning på sidan såg jag.


/Anton