Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
SimpleSmile.se Tandblekning   117734  
Har du glömt ditt lösenord till din butikspresentation?   117920  
Nordic Racing långa leveranstider   120442  
wesellcd.com helt rätt! (1)  115590  
Bra tips till webbutiker som vill ha fler kunder (2)  138198  
wesellcd.com Håller med   114514  
J.NO Fitness Snabb leverans (2)  117504  
wesellcd.com Superbra!   117400  
Elshop.se Coola grejjer!   116743  
Music.Man Fina instrument.   116988  
mypix Skarpa bilder   114638  
wesellcd.com billigt!   113443  
viking Fina smycken   114900  
smink.nu Superduper billigt!   113357  
Unispel Trevlig service och bra priser   115164  
Dan-Tackel Sweden Dan-Tackel   118678  
KSO Här skall jag handla fler gånger   114439  
DEED - Designa egen t-shirt & tröja Tryck på/med tröjor Fototryck Grymt snabb leverans (2)  121364  
VistaPrint Beställd (7)  124811  
Megashop Megashop.se (3)  119506  
sparadata nöjd kund   115418  
cum-clubwear. kläder=bra (1)  95517  
Björklinge Bildemontering AB Vilken service!   119690  
SPORTAB besvikelse   112564  
quilta Jättebra service   107843  
Vilka inlägg är nya??? (2)  112274  
Tretti.se Mina tips till tretti   120121  
Lilla Mirakel ab Kanonsida!   111309  
Lastbryggan AB Bästa butiken!   116799  
Kommenterar sin egen butik (4)  113536  
    << sida 42 (46) >>  
Läs inlägg                                    2009-03-07 12:16
Blue Fox
blue fox
dem verkar lite skumma.dem tar 200 extra om man inte hämtar sitt packet i tid och det förekommer också svordomar på sidan.tänkte köpa hos dem,men tror jag ångrar mig.

/Danne
Läs inlägg                                    2009-03-07 21:41
Blue Fox
ang: blue fox
tycker inte det är så konstigt att dom tar 200:- i avgift om man inte hämtar ut sitt paket inom 30 dagar, det kostar ju pengar för dom att skicka det så klart att dom måste få tillbaka sina pengar på nått sätt + att du kan ju använda dig av kortbetalning på sidan såg jag.


/Anton