Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
DentaWorks Tandblekning Otroligt att de får finnas kvar här (3)  119638  
Hiko.se Dålig service... (2)  115725  
Olydig - Väskor och accessoarer Speciella väskor   118041  
Lorentzo Mp3klocka - kanon (1)  117960  
Eleven Shop Snabbaste leverans jag varit med om   113012  
DentaWorks Tandblekning Dentaworks (3)  113531  
Eleven Shop Underbar! (2)  112596  
acne   104497  
Det bästa som hänt (2)  111644  
Mycket bra Pokerguide.   111316  
CD WOW! SKITBUTIK... (2)  116601  
Music.Man Bra säljare.   109371  
Nallebudet Verkligen uppskattat!   108872  
Megashop Billigaste (1)  110168  
Megashop Kanon   115607  
Tengo Sport KANON Site   111243  
Jättefin butik med bra priser!   105820  
DatorGallerian   97437  
Köparnas Marknad   105852  
Sagoborgen.se om du letar personliga presenter sagoborgen.se (1)  110357  
IMPORTSERVICE Shysta Priser   89574  
smink.nu Bra priser!   108927  
Cool idé - alla Sveriges orter! (2)  110623  
smink.nu Kanon !!   112499  
ullaredpostorder.se   112771  
CDON.COM MP3   112186  
Nallebudet Nallebudet (2)  115901  
biologica Eksem   108112  
DentaWorks Tandblekning Hoppsan! Seriös?   101628  
DentaWorks Tandblekning Ingen adress (1)  111674  
    << sida 44 (46) >>  
Läs inlägg                                    2008-10-11 20:13
cuthof
cigg för 8 kr paketet!
jag har börjat göra egen tobak med prylar från cuthof. efter tredje omgången är tobaken bättre än de köpte ciggen!!! provade att tillsätta vaniljsmak och det blev den bästa tobaken jag provat!

startpack med kvarn, flaska för att fukta tobaken, smaktillsats, 100 g provpaket kostar ca: 200:-

200 g råtobaks kaka kostar runt en hundring å ger runt 240 cigaretter! alltså mer än en limpa cigg för runt en hundring!

rekommenderas verkligen att göra sin egen tobak! smaken kan varieras med nästan vad som helst, rom, vanilj, whiskey, lakrits, kaffe, honung, kakao, cola... sprit essenser funkar alldeles utmärkt! så även essenser för bakning tex. (jag kör nu med dr. oetkers vanilla, finns i bakhyllan i affären)



/Fredrik