Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
sparadata toppen service och bra prylar   110333  
Butik6 Bra   110420  
Megashop 10poäng   113974  
vitvaror.net Vitvaror.net var väldigt bra (1)  116833  
sparadata fel namn, bra produkter   113940  
DEED - Designa egen t-shirt & tröja Tryck på/med tröjor Fototryck deed   92784  
Dolci Body & Bath Bra bodylotion   111261  
smink.nu Info om www.smink.se (9)  120509  
Hiko.se Slarvigt packeterat (2)  118802  
bilstil.se   114551  
Beställt och fått:)   110773  
Digitalboxen.com Mycket bra   99711  
J.NO Fitness J.NO Fitness   116250  
Linda Hanna eller Micke??   109974  
Bokbörsen Varför?   117406  
Konstigt??? (2)  114056  
WebbElektronik Billiga och bra service   117291  
Patronbutiken.se Större sortiment går nog inte hitta :-)   116554  
console Super bra service och riktigt bra priser   118831  
Mixshop   112103  
acwellness.com Bra hjälp!   111833  
STYLEBIRD Grymmast på Frank Dandy! (1)  99854  
STYLEBIRD Snabba och bra utbud!   115100  
USB-STARS AB Snabb leverans   111326  
streetaddict snabb leverens (2)  113626  
Vad är detta???? (1)  109297  
Vackerkonst.se Imponerad av deras skicklighet   112535  
Funkar fint   113035  
Hitta butik (2)  107297  
DentaWorks Tandblekning Dentaworks! (1)  112805  
    << sida 43 (46) >>  
Läs inlägg                                    2008-10-11 20:13
cuthof
cigg för 8 kr paketet!
jag har börjat göra egen tobak med prylar från cuthof. efter tredje omgången är tobaken bättre än de köpte ciggen!!! provade att tillsätta vaniljsmak och det blev den bästa tobaken jag provat!

startpack med kvarn, flaska för att fukta tobaken, smaktillsats, 100 g provpaket kostar ca: 200:-

200 g råtobaks kaka kostar runt en hundring å ger runt 240 cigaretter! alltså mer än en limpa cigg för runt en hundring!

rekommenderas verkligen att göra sin egen tobak! smaken kan varieras med nästan vad som helst, rom, vanilj, whiskey, lakrits, kaffe, honung, kakao, cola... sprit essenser funkar alldeles utmärkt! så även essenser för bakning tex. (jag kör nu med dr. oetkers vanilla, finns i bakhyllan i affären)



/Fredrik