Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Vackerkonst.se Personlig present   114187  
Tretti.se Nej tack tretti   121353  
Botanic City Ljuslykta i mörkret   115868  
SthlmCompany Snabba   108303  
Rofa snyggt   90351  
smink.nu Hmm. (2)  108727  
Eleven Shop Dåligt!! (2)  115217  
knoddenoknyttet.se Jättebra service!   121221  
zmaka.se svamp   108797  
Payson vägrar samarbete, dålig support (3)  121386  
Minibike Sweden stöld (3)  105054  
Payson Helt störda (4)  102648  
Tradera Trevlig kundtjänst (6)  109452  
Inkclub Bäst (3)  104490  
LensWay 95%   107969  
Tretti.se vem (3)  105993  
kattkammaren Jättefina kattsaker!   106152  
Unispel Mycket snabb support   108656  
zmaka.se Underbara smaker & dofter   106582  
Landexa® Webbutik Nöjd DiscJockey! (1)  110967  
Satvision Scandinavia Mycket nöjd! (4)  107454  
Bengans Skivbutik bengna   109146  
Lastbryggan AB Kund i många år!   121971  
Lenses4net Lenses4net   102655  
Lenses4net Nöjd kund! (2)  130441  
Rör-anders Snyggt upplägg med låga priser (2)  126906  
zmaka.se svampbuticken.com   125981  
Rätt kul samtidigt (3)  121729  
caliroots ASBRA   102413  
SimpleSmile.se simplesmile (3)  117845  
    << sida 41 (46) >>  
Läs inlägg                                    2008-10-11 20:13
cuthof
cigg för 8 kr paketet!
jag har börjat göra egen tobak med prylar från cuthof. efter tredje omgången är tobaken bättre än de köpte ciggen!!! provade att tillsätta vaniljsmak och det blev den bästa tobaken jag provat!

startpack med kvarn, flaska för att fukta tobaken, smaktillsats, 100 g provpaket kostar ca: 200:-

200 g råtobaks kaka kostar runt en hundring å ger runt 240 cigaretter! alltså mer än en limpa cigg för runt en hundring!

rekommenderas verkligen att göra sin egen tobak! smaken kan varieras med nästan vad som helst, rom, vanilj, whiskey, lakrits, kaffe, honung, kakao, cola... sprit essenser funkar alldeles utmärkt! så även essenser för bakning tex. (jag kör nu med dr. oetkers vanilla, finns i bakhyllan i affären)



/Fredrik