Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
zmaka.se Såna goda svampar   102081  
Voicetech Sweden Linksys Pap2 och SPA-2102   98717  
Redins Antikvariat Rörigt och Oprofessionelt   104791  
Skistart Toppen!   104221  
Alienbase alienbase.com   100652  
satpro SNABB LEVERAN (1)  105378  
Kortdesign Kvalitet och bra service   109854  
Kondomkungen Kul med olika sorter   91071  
Hotlix hittade halloween godis, fan va grymt (1)  103750  
ClipLine SNYGG! (3)  104222  
Aroma Creative Vilken begränsning! (2)  114794  
Strumpbutiken Sockclips (1)  105199  
Sex in the city bra service!   99855  
zmaka.se Nöjd!   106901  
zmaka.se Betalningssätt (1)  100330  
Hotlix Goda små skryp!   106035  
Tassalogen Mycket bra!   100088  
guldfisken bra (1)  103525  
Dukatbord.se En riktigt snygg webbshop (3)  101844  
The Northerner Har prövat... (3)  108002  
Havsfiskecenter Havsfiskecenter   104744  
Eleven Shop Härligt utbud (1)  101631  
Strumpbutiken Strumpor för hela familjen till kanonpris! (1)  110486  
sirlig.se Toppenbutik! (2)  112559  
Kul för oss som driver dem!   111697  
Hitta Butik. (2)  117484  
arteq Bästa butiken på nätet   112924  
Dukatbord.se Äntligen!   116432  
fishonnet Multirullarna   114436  
SHOCK.SE - Din Alternativa Webshop Bra!   110130  
    << sida 38 (46) >>  
Läs inlägg                                    2008-10-11 20:13
cuthof
cigg för 8 kr paketet!
jag har börjat göra egen tobak med prylar från cuthof. efter tredje omgången är tobaken bättre än de köpte ciggen!!! provade att tillsätta vaniljsmak och det blev den bästa tobaken jag provat!

startpack med kvarn, flaska för att fukta tobaken, smaktillsats, 100 g provpaket kostar ca: 200:-

200 g råtobaks kaka kostar runt en hundring å ger runt 240 cigaretter! alltså mer än en limpa cigg för runt en hundring!

rekommenderas verkligen att göra sin egen tobak! smaken kan varieras med nästan vad som helst, rom, vanilj, whiskey, lakrits, kaffe, honung, kakao, cola... sprit essenser funkar alldeles utmärkt! så även essenser för bakning tex. (jag kör nu med dr. oetkers vanilla, finns i bakhyllan i affären)



/Fredrik