Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Nallebudet Perfekt inför alla hjärtans dag!!!   109768  
uteungar.se snabb leverans :-)   105346  
Eleven Shop Otrolig butik om du vill ha det bästa!   106695  
weralena.se Super....   104292  
Moulinex Krups Snabb leverans   103517  
ownlabel Broderar på kepsar med   101999  
Kleio Trevlig butik!   108207  
uteungar.se Bra barnkläder! (2)  109779  
EDENSLUSTAR.SE Alltid fraktfritt, in my ass! (3)  112097  
zmaka.se Trevlig butik!   101791  
Spastugan.se Underbart!   105511  
fishonnet Fiskepö   88036  
Flodströms Akvarietillbehör Förmodligen sveriges lägsta priser.   104498  
Rejoy.se Rejoy   105242  
streetaddict Schysst Butik   86462  
stayhard Grymma märken!   98153  
zmaka.se faktura (1)  105349  
Flora Linnea Bra postorder!   110199  
Ljungby Fuktkontroll & Sanering Krypgrund   113401  
Alienbase Alienbase   112494  
Kondomexperten skitbra kondomer   111921  
Skistore.se Bäst   115311  
Spastugan.se Snabb leverans!   106421  
smink.nu perfekt   103953  
Voicetech Sweden En bra affär   101566  
Dress-for-less Dress-for-less   100207  
Winemaster Utförsäljning   88132  
Voicetech Sweden Bra priser och snabb leverans!   99919  
J.NO Fitness trevligt bemötande   98257  
zmaka.se Bra kryddor   104893  
    << sida 37 (46) >>  
Läs inlägg                                    2008-10-11 20:13
cuthof
cigg för 8 kr paketet!
jag har börjat göra egen tobak med prylar från cuthof. efter tredje omgången är tobaken bättre än de köpte ciggen!!! provade att tillsätta vaniljsmak och det blev den bästa tobaken jag provat!

startpack med kvarn, flaska för att fukta tobaken, smaktillsats, 100 g provpaket kostar ca: 200:-

200 g råtobaks kaka kostar runt en hundring å ger runt 240 cigaretter! alltså mer än en limpa cigg för runt en hundring!

rekommenderas verkligen att göra sin egen tobak! smaken kan varieras med nästan vad som helst, rom, vanilj, whiskey, lakrits, kaffe, honung, kakao, cola... sprit essenser funkar alldeles utmärkt! så även essenser för bakning tex. (jag kör nu med dr. oetkers vanilla, finns i bakhyllan i affären)



/Fredrik