Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Headstyle Perfekt!   99708  
uteungar.se solskyddskläder / rekommenderas   97883  
Gavelins silver Kanonbutik!   97128  
ZooSajten Onödigt strul!!   102711  
Nylanders Mattor Bra service   102245  
Nordic Racing Sjysst service   106739  
Breeze Clean butik..   112146  
CD WOW! Klockrent   103974  
SthlmCompany Intressant   107452  
Pimpinella.org Bra service   109866  
Skistore.se fungerar utmärkt   113945  
Mine. Rekommenderas   102830  
uteungar.se fina regnkläder   99789  
grooming Snabb service och bra utbud!   104194  
Mari-Louise Design ÅH! så vackert!   112464  
DobiDobi.se Kanon service! (1)  104690  
reginamarine Bra sida   101060  
pagoni Bäst i test!   105334  
zmaka.se sååååååååå gott   110873  
uteungar.se uteungar.se (1)  112694  
MadDog Bra servise   108048  
Skistore.se rea   100700  
uteungar.se barnkläder   116076  
TUNES Kul tjänst   109943  
uteungar.se Härligt koncept och bra priser! (2)  118681  
uteungar.se Mkt snabb frakt!   114214  
pagoni rekommenderas varmt   101273  
Sekanum ojojoj   106490  
Fritidsportalen AB Riktigt coola prylar   104768  
elonline Snabbt och enkelt   106514  
    << sida 36 (46) >>  
Läs inlägg                                    2008-10-11 20:13
cuthof
cigg för 8 kr paketet!
jag har börjat göra egen tobak med prylar från cuthof. efter tredje omgången är tobaken bättre än de köpte ciggen!!! provade att tillsätta vaniljsmak och det blev den bästa tobaken jag provat!

startpack med kvarn, flaska för att fukta tobaken, smaktillsats, 100 g provpaket kostar ca: 200:-

200 g råtobaks kaka kostar runt en hundring å ger runt 240 cigaretter! alltså mer än en limpa cigg för runt en hundring!

rekommenderas verkligen att göra sin egen tobak! smaken kan varieras med nästan vad som helst, rom, vanilj, whiskey, lakrits, kaffe, honung, kakao, cola... sprit essenser funkar alldeles utmärkt! så även essenser för bakning tex. (jag kör nu med dr. oetkers vanilla, finns i bakhyllan i affären)



/Fredrik