Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Kidsplanet Bra kvalite   101252  
Kidsplanet Kanon bra butik! (1)  104240  
Dataknuten Snart KK stora kundfodringar   80601  
globalsport Brett Sortiment!   99705  
Skistore.se bra butik   99704  
gycklaren.com problem (1)  110678  
SHOCK.SE - Din Alternativa Webshop Bra Butik   103268  
uteungar.se Bra butik / trevlig personal (1)  99015  
Dataknuten Lång väntan på varor   102945  
Belysningsdesign.se Bra   104934  
Concept Snygg sida   90243  
Belysningsdesign.se HÖGSTA BETYG !!!   98740  
zmaka.se bra sidor om lite allt möjligt   104826  
Trailer Träsh Mycket bra!!   112037  
Alienbase Metallica biljetter   113281  
Mine. Utmärkt kundservice!   107639  
kontorsproffset.se Bra priser !! snabb leverans , rekomenderas   103715  
DiaDirekt Bra service   111586  
DiaDirekt bra service   101947  
zmaka.se Slö...   101505  
ginatricot ENGREN   97769  
Hotlix Goa Maskar!   84992  
112Ink Lite billigare, väldigt bra (1)  101891  
Tillbudet Varför provade jag inte detta tidigare? (1)  96173  
ginatricot bäst!   100316  
Strumpbutiken Super snabb leverans   101300  
Headstyle Håller med!   101510  
Michaela de la Cour snabb service   97048  
uteungar.se DYRA!! (1)  104543  
KSO Rekomenderar KSO   103744  
    << sida 35 (46) >>  
Läs inlägg                                    2008-10-11 20:13
cuthof
cigg för 8 kr paketet!
jag har börjat göra egen tobak med prylar från cuthof. efter tredje omgången är tobaken bättre än de köpte ciggen!!! provade att tillsätta vaniljsmak och det blev den bästa tobaken jag provat!

startpack med kvarn, flaska för att fukta tobaken, smaktillsats, 100 g provpaket kostar ca: 200:-

200 g råtobaks kaka kostar runt en hundring å ger runt 240 cigaretter! alltså mer än en limpa cigg för runt en hundring!

rekommenderas verkligen att göra sin egen tobak! smaken kan varieras med nästan vad som helst, rom, vanilj, whiskey, lakrits, kaffe, honung, kakao, cola... sprit essenser funkar alldeles utmärkt! så även essenser för bakning tex. (jag kör nu med dr. oetkers vanilla, finns i bakhyllan i affären)



/Fredrik