Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
LampGallerian.se Tack   99537  
Bergarelaxen.se Prisvärd Tandblekning   98689  
kidsbutik Vilken service!! Kanonbra! Snabb leverans!!   105173  
Lyckogram Mycket nöjd!   113076  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Bra Butik :D   84799  
Kinabutik Kinabutik gbg   96746  
Hyrahyra Grym sida   95530  
Hattpinnen Supernöjd   97497  
Kino Shop ÅR efter ÅR..... (1)  95337  
frozza.se SNyggt Även för herr   98625  
provrummet Nöjd kund   106474  
Revolve-IT är det någon som känner till revolve-it? (1)  99619  
Solhem Inredning ny favorit (1)  97668  
Beauty4u Superbra öronljus!   94557  
LampGallerian.se underbart   100728  
helihak Bra priser och vänligt bemötande!   97747  
eleraff Toppenbra service! Fina kläder.   97731  
Kinabutik kinabutik.se ball som fan (1)  104680  
2FUN Kanonbra priser   83329  
uteungar.se Suveräna byxor   100941  
Gullgrodan Bra service och snabb leverans!!!!   106784  
Kinabutik GOJI-bär från Kinabutik.se (1)  112740  
Dataknuten KK eller inte ?   104386  
Kino Shop kino shop framtid (1)  100378  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Handla på nätet   100199  
Kinabutik Grönt te   97174  
kidsbutik Toppenservice på en kanonbutikk!   105620  
Marina Design Bra service o bemötande   97777  
IT-Körskolan drygt som f** (2)  108530  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Snabbt, enkelt, nöjd   100892  
    << sida 30 (46) >>  
Läs inlägg                                    2008-10-11 20:13
cuthof
cigg för 8 kr paketet!
jag har börjat göra egen tobak med prylar från cuthof. efter tredje omgången är tobaken bättre än de köpte ciggen!!! provade att tillsätta vaniljsmak och det blev den bästa tobaken jag provat!

startpack med kvarn, flaska för att fukta tobaken, smaktillsats, 100 g provpaket kostar ca: 200:-

200 g råtobaks kaka kostar runt en hundring å ger runt 240 cigaretter! alltså mer än en limpa cigg för runt en hundring!

rekommenderas verkligen att göra sin egen tobak! smaken kan varieras med nästan vad som helst, rom, vanilj, whiskey, lakrits, kaffe, honung, kakao, cola... sprit essenser funkar alldeles utmärkt! så även essenser för bakning tex. (jag kör nu med dr. oetkers vanilla, finns i bakhyllan i affären)



/Fredrik