Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
provrummet Helnöjd   93190  
kontorex Super +++++   103388  
ecoloco Proffsig service   101173  
IT-Körskolan POLID ANMÄLLA   84391  
wallinsfiske KANONNÖJD!   96370  
Barn och babyshop - Swedishplate Jätte nöjd   98229  
artistbutiken artistbutiken.se   104390  
BilligtVVS.se Dette kan jeg anbefale!   103131  
Cicograf www.cicograf.se   85576  
Cicograf Fantastiska produkter   104154  
Heelicious - Sexiga skor Var?   116361  
Maria Nyckelpiga Suveränt bra!   106570  
MyHavtorn Fantastiska produkter   86868  
trend4you Kula grejer   109533  
streetlab snowboard (1)  97488  
SMSGULD.se smsguld   102870  
RealCar Scandinavia AB Kolfiber / Glasfiber Jobb   100020  
nim Helnöjd :)   102614  
Nordic Ice ismaskiner   83323  
Spelexperten.com Nöjd   107038  
Satchmos Hund & Katt Ingen kundkänsla   100592  
Dunken.se Snabba leveranser   101029  
Kinabutik Kinabutik.se så djävla schyssta asso!!!   100655  
Alienbase kanonservice   103678  
NOG OM CIGARETTBUTIKEN (4)  95101  
kidsbutik Trevligt, snabbt och FINT!   100902  
Lifestylesport fina båtar   83375  
Väskan.com Service som den borde vara   106811  
Parfym.se Fundering (2)  88203  
Hemmakocken.nu Bra å proffsigt...   108071  
    << sida 27 (46) >>  
Läs inlägg                                    2008-10-11 20:13
cuthof
cigg för 8 kr paketet!
jag har börjat göra egen tobak med prylar från cuthof. efter tredje omgången är tobaken bättre än de köpte ciggen!!! provade att tillsätta vaniljsmak och det blev den bästa tobaken jag provat!

startpack med kvarn, flaska för att fukta tobaken, smaktillsats, 100 g provpaket kostar ca: 200:-

200 g råtobaks kaka kostar runt en hundring å ger runt 240 cigaretter! alltså mer än en limpa cigg för runt en hundring!

rekommenderas verkligen att göra sin egen tobak! smaken kan varieras med nästan vad som helst, rom, vanilj, whiskey, lakrits, kaffe, honung, kakao, cola... sprit essenser funkar alldeles utmärkt! så även essenser för bakning tex. (jag kör nu med dr. oetkers vanilla, finns i bakhyllan i affären)



/Fredrik