Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
ReuseIT Scandinavia AB Begagnade Mac   96731  
butik21 Snabb leverans och bra stödstrumpor   90460  
butik21 super snabba leveranser   96277  
ecoloco Bra service och seriös webbutik!   94396  
butik21 Snabb leverans! (2)  95224  
ps3kungen Grymt bra   99284  
Spelexperten.com bra bra!!   82536  
zmaka.se Mycket nöjd   100162  
Juvelbolaget snygga smycken   99477  
linas matkasse Grymt bra   80732  
Läsglasögon.nu Fel uppgifter. (1)  103592  
Blingit.se snabb leverans   100811  
Popcornmannen Poppe kul och mysigt   80227  
Chambers of Love. Väldigt bra butik   100125  
Chip n Play AB pålitliga   84492  
Juvelbolaget Utbudet ökar   80038  
mytrendyphone MyTrendyPhone.se   96199  
Radiostyrda-modeller.se Grymt bra!   99015  
blå elefant Bakverk i tyg   98196  
Garntjänst Fel på sidan !!   103350  
Blingit.se Bra service!   100303  
Juvelbolaget snabb kundservice (1)  98703  
Badlust.se Snygg och bra sida (1)  98163  
112Ink Dyrare varor = Kompenserad Frakt   100407  
2bsleeping dyrt (1)  100703  
Maria Nyckelpiga Lugna er! (6)  105536  
IaMias Bra   102352  
Domoda.se Rekommenderas! (2)  98733  
DonnaBeauty Super!   83335  
Maria Nyckelpiga Ripp off! (4)  105380  
    << sida 25 (46) >>  
Läs inlägg                                    2008-10-11 20:13
cuthof
cigg för 8 kr paketet!
jag har börjat göra egen tobak med prylar från cuthof. efter tredje omgången är tobaken bättre än de köpte ciggen!!! provade att tillsätta vaniljsmak och det blev den bästa tobaken jag provat!

startpack med kvarn, flaska för att fukta tobaken, smaktillsats, 100 g provpaket kostar ca: 200:-

200 g råtobaks kaka kostar runt en hundring å ger runt 240 cigaretter! alltså mer än en limpa cigg för runt en hundring!

rekommenderas verkligen att göra sin egen tobak! smaken kan varieras med nästan vad som helst, rom, vanilj, whiskey, lakrits, kaffe, honung, kakao, cola... sprit essenser funkar alldeles utmärkt! så även essenser för bakning tex. (jag kör nu med dr. oetkers vanilla, finns i bakhyllan i affären)



/Fredrik