Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Snusbolaget.se Bra butik med snus! (1)  99810  
bonamatbutiken.se Bonamatbutiken.se   101944  
procore Bra service & utbud (1)  109292  
butik21 butik21   106823  
zmaka.se Bra service & utbud   101052  
Ergohuset Tack (2)  102131  
Ergohuset Stor kunskap   101878  
dittsolskydd.se Snabba och säkra leveranser   103565  
bilradiohuset.se Toppen!!!   100609  
Juvelbolaget Bästa priserna (2)  104310  
BARESSO Alltid Snabb service (4)  98516  
djurshopen dåligt upplägg (3)  103352  
MartinsColor.com Jättenöjd!   94176  
butik21 Stödstrumpor   104280  
Butik Stylish Mycket bra service!   99888  
Beauty4u Alltid superbra service!!!   105372  
Tony Pölder Sport Pölder - tummen ner!   93235  
WobblerButiken.se Snabb leverans och bra service! (1)  97940  
Creations by Lis Fantastiskt Underbar   102691  
butik21 stödstrumpor   85437  
Nu är tävlingen avgjord   98634  
Kontors24.se Nöjd kund   104361  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter ok   96772  
butik21 +++++   101372  
Spastugan.se Snabbt och bra!   94309  
butik21 Stödstrumpor   97958  
Spelexperten.com Bra utbud,   90446  
butik21 *   114038  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter hummerbil (5)  102589  
Fiskehörnan Snabb leverans   102884  
    << sida 21 (46) >>  
Läs inlägg                                    2008-10-11 20:13
cuthof
cigg för 8 kr paketet!
jag har börjat göra egen tobak med prylar från cuthof. efter tredje omgången är tobaken bättre än de köpte ciggen!!! provade att tillsätta vaniljsmak och det blev den bästa tobaken jag provat!

startpack med kvarn, flaska för att fukta tobaken, smaktillsats, 100 g provpaket kostar ca: 200:-

200 g råtobaks kaka kostar runt en hundring å ger runt 240 cigaretter! alltså mer än en limpa cigg för runt en hundring!

rekommenderas verkligen att göra sin egen tobak! smaken kan varieras med nästan vad som helst, rom, vanilj, whiskey, lakrits, kaffe, honung, kakao, cola... sprit essenser funkar alldeles utmärkt! så även essenser för bakning tex. (jag kör nu med dr. oetkers vanilla, finns i bakhyllan i affären)



/Fredrik