Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Bulbs.se Supernöjd   139459  
Bodegashop.com Bodegashop (1)  137507  
clazzyfashion svar   128257  
clazzyfashion Bedragare! (2)  131349  
Glamazon.se jättenöjd, bra utbud och goa priser :)   117330  
Skinway Vitamin B5 Nöjd!   122141  
Theea.se nöjd (1)  150951  
Theea.se Snygga kläder   110842  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter tramptraktor   138775  
Dekaltrim Ändring !   134629  
Dekaltrim Å va den var relevant!!!!!   132537  
LUXURY DETAILS snygga smycken   116964  
Euro Precent Oseriös spamare (1)  124533  
Tutte Haha   129791  
Tutte Seriös butik   131417  
Glamazon.se Jätte bra! Snabb och effektiv leverans!   130178  
Kiss Kiss KissKiss   126254  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter så snabb leverans   127722  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Top Notch   131343  
Mad Lady me like!   107715  
LUXURY DETAILS bra service o snabba leveranser (1)  123976  
LUXURY DETAILS Döskallearmbanden   129221  
LUXURY DETAILS SÅ VACKRA SMYCKEN!!!!! (1)  121423  
antiskallspecialisten Mycket dålig service på Antiskallspecialisten! (5)  126903  
skydd Grymt utbud   128534  
Kiss Kiss Snabb leverans   131602  
Lenas Lek Och Fritid-Med Hunden I Centrum skoköp (1)  128237  
Kiss Kiss Mycket bra   135761  
Henrysdotters Lilla Vrå Personligt !   125628  
scandinavianstuff.com Nutrilett finns på scandinavianstuff nu!   138611  
    << sida 11 (46) >>  
Läs inlägg                                    2008-10-11 20:13
cuthof
cigg för 8 kr paketet!
jag har börjat göra egen tobak med prylar från cuthof. efter tredje omgången är tobaken bättre än de köpte ciggen!!! provade att tillsätta vaniljsmak och det blev den bästa tobaken jag provat!

startpack med kvarn, flaska för att fukta tobaken, smaktillsats, 100 g provpaket kostar ca: 200:-

200 g råtobaks kaka kostar runt en hundring å ger runt 240 cigaretter! alltså mer än en limpa cigg för runt en hundring!

rekommenderas verkligen att göra sin egen tobak! smaken kan varieras med nästan vad som helst, rom, vanilj, whiskey, lakrits, kaffe, honung, kakao, cola... sprit essenser funkar alldeles utmärkt! så även essenser för bakning tex. (jag kör nu med dr. oetkers vanilla, finns i bakhyllan i affären)



/Fredrik