Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
pagoni Nöjd!   219933  
Rehifi.se Trevlig butik   238637  
vvdreams.com Snabb leverans och bra produkt.   245517  
DjurMaxi.se Kontakt?   230113  
tobakshandlaren tobak   234363  
Hemsjön Toppenbutik   228876  
Trygg e-handel   238146  
dittsolskydd.se sämsta kundservice någonsin (1)  230298  
Nordpost jag skulle vilja ha en fysisk katalog att bläddra i   232049  
Fönster Fixaren skitföretag   228958  
Biglife.se toppen   219999  
Butik Täppan Trevlig butik   225601  
Euroflorist dålig leverans   226093  
Butik Täppan ankan med röda stövlar (1)  230907  
hatshop hatshopen göteborg   234552  
Darlingsguld bling bling   230672  
wildgear Friluftsbutiken för små och stora äventyr   234150  
Röka Kröka Göka Min nya favorit shop (1)  219086  
Butik Täppan Nöjd med beställningen! (2)  232327  
Bulbs.se Blåklint (1)  227269  
Patris Mycket nöjd! (1)  231312  
Parfymhuset.se Väntar Fortfarande.....!! (1)  223344  
DjurMaxi.se dåligt   225083  
Slöjdmagasinet Bra sida med en underbar grupp på fb (1)  229492  
Slöjdmagasinet årets björntjänst (1)  226016  
Slöjdmagasinet Dåligt skött (4)  222877  
Euro Precent Snabb service, trevligt bemötande   225506  
Djurgården Hockey Concept Stores nätbutik humm (2)  223015  
Crom Marine AB Mycket billigare än Yanmar!   208325  
Förstå Facebook-annonsering   212612  
    << sida 5 (46) >>  
Läs inlägg                                    2008-09-27 18:47
Kemidepåns Webshop
kemidepån
har nu fått min tredje leverans från kemidepån med lite avfettningsmedel, microdukar och polermedel, en order på 475 kronor. jag trodde de "lockade" med sina nyhetsbrev om utlottningar av stccbiljetter och hockeybiljetter men till min stora förvåning och glädje så vid min andra leverans så vann jag två stycken hockeybiljetter till färjestads hemmamatch (fick välja vilken jag ville) och faktiskt oxå få förmånen att avnjuta matchen i en loge med både buffé och dryck...öl och en whiskey om så önskades... nu fick jag min tredje leverans och bara några ett par dagar efter så fick jag återigen ett nyhetsbrev från dem där jag även denna gång vunnit två vip-biljetter till stccfinalen på mantorp imorgon. hallå, jag fick två heldagsbiljetter inklusive läktarplats, vip-biljett till flash och prins carl filip som vi får en pratstund med osv.
behöver jag säga mer än att jag är överlycklig över dessa vinster? till saken hör oxå att jag rekomenderade en polare om deras webshop och service och han har oxå beställt vid ett par tillfällen...varje paket är dessutom fyllt med give-aways, kepsar, pennor, nyckelband osv. min kompis fick även han två biljetter men han valde att åka till norgetävlingen för ett par veckor sedan.

vill bara tacka grabbarna på kemidepån för deras frikostiga bemötande och kundvård! hoppas fler tar lärdom av dessa grabbar!!!

/JOnas
Läs inlägg                                    2008-10-02 14:45
Kemidepåns Webshop
ang: kemidepån
jag kan bara instämma! bra service och trevligt bemötande :-)

/Frille
Läs inlägg                                    2008-10-13 23:56
Kemidepåns Webshop
ang: kemidepån
pinsamt!

/Alex